Un veí de Lleida de 47 anys ha mort en un accident de muntanya a Bielsa, a la comarca aragonesa del Sobralbe, segons ha informat la Guàrdia Civil. El cos de seguretat va rebre dimarts cap a les set de la tarda un avís de la desaparició de la víctima en el trajecte de la Via Ravier a l'anomenat Espolón Esparrets, al Vall de Pineta.
L'home havia sortit feia diverses hores a fer una activitat d'escalada d'alta muntanya i no havia tornat. Especialistes de la Guàrdia Civil hi van anar en helicòpter però van haver d'abandonar la recerca per les males condicions climatològiques.
A primera hora d'aquest dimecres s'han reprès les tasques de recerca, també a peu a la zona del Balcó de Pineta. Després de recórrer bona part de la zona, els agents han trobat el cos de l'home, que ha estat evacuat en helicòpter fins al poble de Boltaña.
Mor un veí de Lleida de 47 anys en un accident de muntanya a Bielsa, a l'Aragó
Societat
Se'n va denunciar la desaparició el dimarts i la Guàrdia Civil ha recuperat el cos aquest dimecres
ARA A PORTADA
-
Societat «He deixat d'anar al metge i a entrevistes de feina perquè no m'havia pogut dutxar» Marc Orts i Cussó
-
Política Radiografia d'un «estat paral·lel»: tenen futur els Països Catalans? Bernat Castanyer Colomer
-
-
Política L'UCE evoca Muriel Casals per recuperar la unitat: «L'independentisme era guapo» Bernat Castanyer Colomer
-
Cultura La memòria d'un Jaume I polifacètic inaugura la Universitat Catalana d'Estiu Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
11 de juliol de 2018 a
les 19:27
Et pot interessar
-
Societat
Un carrer de Barcelona, al podi mundial de les «trampes per a turistes», segons un estudi
-
Societat
El SEM atén 65 persones per les altes temperatures des del 18 d’agost
-
Societat
Què passa si la IA destrueix llocs de treball?
-
Societat
Eclipsar la realitat
-
Societat
Totes les claus de l'obra que manté un tram de l'L1 del metro tallat durant l'estiu
-
Societat
Barcelona es regira contra una manifestació ultra i l'Ajuntament interpel·la la Generalitat
