Un veí de Vilallonga de Ter (el Ripollès) ha mort aquesta tarda en un accident de trànsit quan el vehicle tot terreny que conduïa ha bolcat cap a dos quarts de set al camí veïnal d'aquest municipi que connecta el mas Batlló amb el veïnat d’Abella i posteriorment ha caigut per un desnivell d'uns 3 metres d’alçada.
L'home, que tenia 87 anys, ha mort a l'acte. Les causes de l’accident encara no s’han començat a investigar i les hauran de determinar els atestats policials. Fins al lloc del sinistre s'hi han desplaçat dues dotacions dels Bombers de la Generalitat, quatre dels Mossos d'Esquadra i dues del Servei d'Emergències Mèdiques.
Mor un veí de Vilallonga de Ter en caure el seu cotxe per un terraplè
La víctima, que tenia 87 anys, conduïa un vehicle tot terreny per un camí veïnal
ARA A PORTADA
-
Una cimera secreta Sánchez-Junqueras a la Moncloa tampoc desbloqueja els pressupostos d'Illa Ferran Casas i Manresa
-
Illa es compromet a impulsar «iniciatives parlamentàries» per a l'IRPF per moure ERC cap als pressupostos Bernat Surroca Albet
-
-
-
«Que la pesta porcina havia sortit del laboratori mai va tenir base científica» Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
02 d’abril de 2013 a
les 19:13
Et pot interessar
-
Societat
Vols el carnet de conduir? Aquestes són les autoescoles amb més aprovats de Catalunya
-
Societat
Nova protesta dels mestres: negar-se a fer sortides i colònies
-
Societat
Nova vaga dels metges: rua reivindicativa per Barcelona per denunciar la sobrecàrrega laboral
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 21 i 22 de febrer
-
Societat
«Santaco» com a punt de trobada en la defensa municipal del català
-
Societat
La nova vida de Tito Álvarez al Carib: «És una terra d'oportunitats»
