Mor una dona de 37 anys en xocar contra un camió aturat a l'AP-7

Al cotxe on s'ha produït el sinistre viatjava també un menor, que ha estat traslladat a l'hospital Josep Trueta de Girona ferit de gravetat

  • Un vehicle encastat contra la part posterior d'un camió en un sinistre a l'AP-7 -
Publicat el 08 de setembre de 2023 a les 20:41
R. H. H., veïna de Mataró de 37 anys, és la conductora que ha mort aquest divendres després que el cotxe que conduïa hagi xocat per darrere contra un camió a l'AP-7, al seu pas per Vilablareix (Gironès). Al cotxe hi viatjava també un menor, que ha resultat ferit greu i ha estat traslladat a l'hospital Josep Trueta de Girona.

Segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT), el sinistre ha tingut lloc poc abans de dos quarts de cinc de la tarda al quilòmetre 65,5 de la carretera esmentada. El camió es trobava aturat a causa d'una avaria i el turisme hi ha xocat per la part posterior. Les causes de l'accident estan sota investigació.

Arran de la incidència s'han activat quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, tres dotacions dels Bombers i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Quant a l'afectació viària, l'autopista s'ha tallat fins a les 17:00 de la tarda, moment a partir del qual s'han anat obrint carrils gradualment fins que la circulació s'ha normalitzat, cap a dos quarts de vuit del vespre. Hi ha hagut fins a cinc quilòmetres de cues derivats del sinistre.