Una anciana de 80 anys ha mort i cinc persones més han resultat ferides de diversa consideració, tres d'elles greus, en un accident a la ciutat de Lleida, han informat els Bombers en un comunicat.
El sinistre, les causes del qual investigarà la Guàrdia Urbana de Lleida, s'ha produït cap a les 13.08 hores al carrer Jordi Solé Tura, davant del pavelló esportiu Juanjo Garra, i s'hi han vist implicats dos vehicles en els quals viatjaven quatre persones, en un d'ells, i dos, a l'un altre.
Segons ha informat el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), tres persones han resultat ferides greus, tractant-se d'una dona de 76 anys, un home de 81 i un altre de 41, i dues persones han resultat ferides lleus: una dona de 70 anys i un home de 84.
Mor una dona de 80 anys en un accident a Lleida
Hi ha cinc persones més ferides de diversa gravetat
ARA A PORTADA
Publicat el 06 d’abril de 2015 a les 13:30
Et pot interessar
-
Societat Collboni adverteix al Comitè de les Regions que Europa s'enfronta a una crisi de l’habitatge «mai viscuda»
-
Societat El temps d'aquest dijous 15 de maig: els ruixats van minvant sense desaparèixer del tot
-
Societat Un incendi en una planta química de Sevilla obliga a confinar 77.000 persones per risc d'intoxicació
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 17 i 18 de maig
-
Societat Els ajuntaments de la Catalunya Nord i Òmnium recorren la prohibició del català als plens
-
Societat Un estudi determina que la telemedicina redueix a un 54% la mortalitat en insuficiència cardíaca crònica