Una veïna de Vic, A.R.A de 43 anys, ha perdut la vida aquest matí en un accident de cotxe al Pedraforca. Tal com explica Bombers, l'accident ha tingut lloc en una pista forestal, de la zona del Pla del Collell, i el vehicle ha sortit de la via i s'ha acabat precipitant per un barranc.
La conductora ha perdut la vida per l'accident mentre que l'altra ocupant ha resultat ferida de gravetat, ja que ha patit un politraumatisme. Els GRAE l'han atès in situ i el SEM l'ha evacuada en helicòpter fins a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell. Aquesta pista, que va de Saldes al pàrquing del peu del Pedraforca, a l'hivern acostuma a estar tancada.
Els Bombers de Generalitat han rebut l'avís poc abans de les nou del matí. Fins al lloc s'han desplaçat cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat amb dues dotacions del Grup d'Actuacions Especials (GRAE), una per terra i l'altre per aire, cinc patrulles dels Mossos d'Esquadra i un helicòpter i dues ambulàncies del SEM.
Amb aquesta víctima, són 70 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Mor una dona de Vic en un accident de cotxe al Pedraforca
El cotxe s'ha precipitat per un barranc en sortir de la via i l'acompanyant ha resultat ferida de gravetat
ARA A PORTADA
-
-
-
Illa tanca l'acord pels pressupostos amb els Comuns i ja pot centrar-se en ERC Bernat Surroca Albet | Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Joan Tardà farà tàndem amb Anna Gómez (Dignitat a les Vies) en el corrent intern d'ERC Lluís Girona Boffi
-
Inversió milionària de Barcelona per donar a conèixer Catalunya i els productes del país al turisme Redacció
Publicat el
22 d’agost de 2020 a
les 12:04
Et pot interessar
-
Societat
Mor un home després quedar atrapat sota un palet
-
Societat
Els professors endureixen la protesta: una setmana de vagues i una gran manifestació a Barcelona
-
Societat
Agredeixen sexualment una dona mentre passejava els gossos a Montjuïc
-
Societat
El català suma més de 160.000 publicacions a les xarxes en un any, un 31% més que el 2025
-
Societat
Salut recula i no incentivarà els CAP que redueixin la llargada de les baixes
-
Societat
Mor un motorista en un accident a la B-23 a Esplugues de Llobregat
