Una dona ha mort aquest diumenge i dues persones es troben ferides de gravetat després de bolcar el cotxe en el qual viatjaven a la carretera N-240 a l'altura d'Espluga de Francolí (Tarragona) en sentit Tarragona, ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).
Els fets han tingut lloc a les 16.06 hores quan, per causes que encara s'estan investigant, un turisme ha sortit de la via i, després, ha bolcat.
Com a conseqüència del sinistre, ha mort la passatgera posterior del vehicle i el conductor i el passatger davanter del cotxe han resultat ferits de gravetat i han estat traslladats a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona amb un helicòpter medicalitzat i una ambulància, respectivament.
Mor una dona després de bolcar el seu cotxe a l'Espluga de Francolí
Dues persones més es troben ferides de gravetat
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de març de 2015 a
les 16:22
Et pot interessar
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
