Una excursionista ha mort aquest diumenge al matí en precipitar-se per un barranc al massís del Pedraforca, al terme municipal de Saldes, segons han informat els Bombers de la Generalitat.
La víctima, d'origen estranger, anava en grup amb tres persones més i realitzava la ruta del Coll del Verdet (2.255 metres) per pujar el Pedraforca. L'avís de l'accident s'ha rebut a les 10.57 hores i s'ha activat un helicòpter amb efectius del GRAE dels Bombers i metge del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM).
Els efectius de rescat han arribat al lloc a les 11.27 hores, però no han pogut fer res per la vida de la dona. Dos efectius s'han quedat custodiant el cos i la resta han acompanyat els tres companys de la víctima fins al Parc de Bombers de Guardiola de Berguedà, on han rebut suport psicològic.
L'helicòpter dels Bombers ha transportat membres de la Unitat de Muntanya dels Mossos d'Esquadra fins a l'indret de l’accident. En acabar els procediments, efectius policials i GRAE han rescatat el cos de la víctima mitjançant un gruatge i l'han transportat fins al camp de futbol de Saldes, on s'esperava la comitiva judicial. Els Mossos han assumit la investigació de l'accident.
[plantillavirals]
Mor una dona en precipitar-se per un barranc al Pedraforca
La víctima anava en grup amb tres persones més i realitzava la ruta del Coll del Verdet
ARA A PORTADA
-
Conferència de presidents a Barcelona | La trobada acaba sense acords enmig dels atacs del PP contra el govern espanyol Sara Escalera | Bernat Surroca
-
Illa tanca files amb Sánchez i demana un debat «rigorós» i sense «soroll» sobre el finançament Bernat Surroca / Sara Escalera
-
Sánchez i Illa doblen l'aposta pel català per deixar en evidència el PP Sara Escalera / Bernat Surroca
-
Ayuso marxa de la conferència de presidents igual que ha entrat: amb un al·legat catalanòfob Sara Escalera / Bernat Surroca
-
Publicat el 18 de setembre de 2022 a les 18:54
Et pot interessar
-
Societat Les entitats ecologistes es reactiven davant d'una possible proposta d'ampliació de l'aeroport del Prat
-
Societat Arrenquen un cartell de l'ascensor d’un bloc de Sants que reclamava rebre la informació en català
-
Societat Interrompuda la circulació de dues línies de Rodalies per una avaria a la catenària
-
Societat El preu de l'habitatge a l'Estat marca l'augment més alt des del 2007
-
Societat Qui aprovarà la Selectivitat?
-
Societat Ciberatac a Infojobs amb una «quantitat significativa» de dades robades