Una jove de 24 anys ha mort aquest dimarts en ser aixafada per una roca a la localitat mallorquina de Cala Vinyes (Calvià), segons ha informat el Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) 061.
El succés ha tingut lloc quan la roca, de grans dimensions, s'ha desprès d'un penya-segat i ha impactat contra la jove i la seva parella, un noi de 25 anys, que ha quedat ferit greu a les cames. El jove ha estat traslladat a l'Hospital Universitari de Son Espases, on resta ingressat amb un politraumatisme greu que l'ha afectat en els membres inferiors.
Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat dues ambulàncies, la Guàrdia Civil i la Policia Local. La gran dimensió de la roca ha fet necessària l'actuació d'efectius de Bombers de Mallorca, que han hagut d'aixecar-la amb un sistema hidràulic
Mor una jove en ser aixafada per una gran roca en un penya-segat a Mallorca
La parella de la víctima, de 25 anys, ha resultat ferida greu
ARA A PORTADA
-
-
El Govern veu «compatible» negociar els pressupostos mentre s'avança en els acords d'investidura Redacció
-
El PP s'enfanga amb el veto a les festes islàmiques a Múrcia i la Moncloa obre una investigació Bernat Surroca Albet
-
Barcelona investigarà centenars d'empreses de pisos turístics a la cerca d'impostos pendents David Cobo
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 02 de juliol de 2019 a les 20:33
Et pot interessar
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 9 i 10 d'agost
-
Societat Detenen dues persones que havien marcat uns pisos a Sant Gervasi per entrar a robar
-
Societat El temps d'aquest divendres 8 d'agost: estabilitat abans d'un nou augment de les temperatures
-
Societat Carrers guarnits a la festa major de Sants 2025
-
Societat Vaga als serveis de terra del Prat i altres aeroports els caps de setmana d'agost
-
Societat Catalunya arriba als 8,16 milions d'habitants, un nou rècord de població