Una noia de 28 anys i veïna de Vic (Sentfores-La Guixa) va morir en un accident de trànsit aquest dissabte al vespre a la C-62 a l'altura d'Olost, a l'Eix del Lluçanès. Els Mossos d'Esquadra van rebre l'avís pocs minuts després de les set del vespre. Per causes que s'estan investigant, una furgoneta i un turisme van topar lateralment.
A conseqüència de la col·lisió, la conductora del turisme va morir, mentre que un passatger del cotxe i el conductor de la furgoneta van resultar ferits i van ser traslladats a l'Hospital de Vic. Segons fonts policials, el conductor de la furgoneta va donar positiu en la prova d'alcoholèmia.
Fins al lloc dels fets, s'hi van desplaçar quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat, que van fer tasques d'excarceració, i tres ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Quant a l'afectació viària, la carretera C-62 va estar totalment tallada fins a les 22.15 h.
Amb aquesta víctima, ja són 20 les persones que han mort en accident de trànsit a les carreteres catalanes aquest 2022.
Mor una jove en un accident a l'Eix del Lluçanès
El conductor de la furgoneta amb la qual va xocar el turisme va donar positiu en alcoholèmia
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de febrer de 2022 a les 10:23
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 21 de novembre: alerta per neu i vent a cinc comarques
-
Societat
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Societat
Barcelona preveu iniciar a finals del 2027 les obres per recuperar el Tramvia Blau
-
Societat
Els Mossos interroguen les germanes i la psicoterapeuta de Jonathan Andic
-
Societat
El Meteocat activa alertes a nou comarques per neu, vent i mal estat de la mar
-
Societat
El 30% de les europees majors de 15 anys patiran violència de gènere, segons l’OMS
