Una noia de 28 anys i veïna de Vic (Sentfores-La Guixa) va morir en un accident de trànsit aquest dissabte al vespre a la C-62 a l'altura d'Olost, a l'Eix del Lluçanès. Els Mossos d'Esquadra van rebre l'avís pocs minuts després de les set del vespre. Per causes que s'estan investigant, una furgoneta i un turisme van topar lateralment.
A conseqüència de la col·lisió, la conductora del turisme va morir, mentre que un passatger del cotxe i el conductor de la furgoneta van resultar ferits i van ser traslladats a l'Hospital de Vic. Segons fonts policials, el conductor de la furgoneta va donar positiu en la prova d'alcoholèmia.
Fins al lloc dels fets, s'hi van desplaçar quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat, que van fer tasques d'excarceració, i tres ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Quant a l'afectació viària, la carretera C-62 va estar totalment tallada fins a les 22.15 h.
Amb aquesta víctima, ja són 20 les persones que han mort en accident de trànsit a les carreteres catalanes aquest 2022.
Mor una jove en un accident a l'Eix del Lluçanès
El conductor de la furgoneta amb la qual va xocar el turisme va donar positiu en alcoholèmia
ARA A PORTADA
-
El Jordi Pujol Ferrusola «polític»: com va influir per triar Artur Mas com a successor del pare? Oriol March
-
Què passa amb l'altra pròrroga dels lloguers, la que no ha decaigut i ja consta a la llei? David Cobo
-
-
Què ha de passar perquè el Barça guanyi la Lliga aquest cap de setmana i el Madrid li faci el passadís? Marc Orts i Cussó
-
Publicat el
20 de febrer de 2022 a
les 10:23
Et pot interessar
-
Societat
La primera granja de grills per al consum humà: «Només cal trencar la barrera psicològica»
-
Societat
Detenen un home per la mort violenta d'una dona a Esplugues de Llobregat
-
Societat USTEC insta CCOO i UGT a «no continuar d'esquena al col·lectiu» educatiu
-
Societat
El jove mexicà que s'examinarà del B1 de català: «No soc cap geni dels idiomes, només ho he intentat»
-
Societat
L'autobús es dispara com a alternativa a Rodalies
-
Societat
Rescaten tres joves que feien pàdel surf a la platja de Malgrat de Mar
