Tragèdia al País Valencià. Una nena de 10 anys ha mort aquest diumenge al matí en caure des d'un vuitè pis a València, segons han informat a Europa Press fonts de la policia espanyola. Els fets han ocorregut al voltant de les vuit hores del matí, quan la menor s'ha precipitat des d'un edifici del carrer Rafael Solbes.
Per ara, es desconeixen quines són les causes dels fets. Fins al lloc de l'incident s'han desplaçat diverses unitats de la policia espanyola i una ambulància dels Serveis d'Assistència Mèdica d'Urgències (SAMU), però no han pogut salvar-li la vida.
S'ha determinat que la menor ha perdut la vida en el mateix moment de caure. Ara, sobre el terreny també hi treballa la policia científica i la policia judicial per investigar com han ocorregut els fets que han derivat en la mort de la nena.
[plantillavirals]
Mor una nena de 10 anys en caure d'un vuitè pis a València
Els fets han ocorregut al carrer Rafael Solbes i per ara se'n desconeixen les causes
ARA A PORTADA
Publicat el
31 de juliol de 2022 a
les 10:59
Et pot interessar
-
Societat
Mor un motorista en una sortida de via a Canyelles, al Garraf
-
Societat
Carolina, la florista més antiga de la Rambla: «Els barcelonins ens estimen molt»
-
Societat
Ferrocarrils estrena un passaport amb descomptes per viatjar amb trens turístics de Catalunya
-
Societat
«Si amb Artemis IV trobem aigua a la Lluna, tenir-hi una base permanent és viable»
-
Societat
Renfe ja ofereix el 94% dels trens previs a l'accident de Gelida, però amb 179 limitacions de velocitat
-
Societat
La tripulació d'Artemis II ja és a la Terra: «Ha estat un amaratge perfecte»
