Una nena de 3 anys ha mort aquest diumenge a la tarda en una piscina privada d'una finca de la urbanització Mas Pallí, de Calonge (Baix Empordà), segons informa el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Fins al lloc dels fets s'han desplaçat els equips d'emergències, que han fet maniobres de reanimació cardiopulmonar a la nena però no han pogut salvar-li la vida. Tot apunta que la petita s'hauria ofegat, però han traslladat el cos a l'Institut de Medicina Legal de Girona, on li faran l'autòpsia que determinarà les circumstàncies de la mort
Hores abans, una nena estrangera de quatre anys ha quedat en estat crític després d'estar a punt d'ofegar-se a la piscina d'una masia de la urbanització Vallcanera de Sils (La Selva). L'avís ha estat a les 17:57 de la tarda i el SEM l'ha traslladat a l'hospital Josep Trueta de Girona.
Mor una nena de 3 anys ofegada en una piscina privada de Calonge
Els equips d'emergència que s'han desplaçat fins al lloc dels fets, una finca de la urbanització Mas Pallí, no han pogut fer res per salvar-li la vida
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’agost de 2016 a les 19:18
Et pot interessar
-
Societat
La crisi de l'habitatge es dispara com el principal problema dels catalans
-
Societat
Les atencions per violència sexual continuen creixent: 665 casos a l'Hospital Clínic el 2025
-
Societat
470 detinguts en mig any: les xifres del nou pla dels Mossos contra la multireincidència
-
Societat
La clínica dental d'Alzira no tenia autorització per fer sedació intravenosa per sedar la nena que va morir
-
Societat
La policia demana col·laboració ciutadana per trobar a Barcelona un dels fugitius més buscats
-
Societat
La IA diagnostica millor que els metges? Les declaracions de la consellera de Salut encenen els professionals
