Una persona ha mort aquest mateix dijous a primera hora de la tarda després de precipitar-se per un penya-segat a la zona de la Falconera de Sitges (Garraf), segons han informat els Bombers. El cos d'emergències ha rebut l'avís de l'incident cap a tres quarts de tres i ha activat el Grup d'Actuacions Especials (GRAE) Subaquàtic.
Els efectius de la divisió han estat traslladats fins a l'indret en helicòpter des de Cerdanyola i han localitzat des de l'aparell la víctima a l'aigua. L'han rescatat inconscient fins a una embarcació civil que hi havia a la zona i han iniciat les maniobres de reanimació. Després l'han traslladat fins al port del Garraf, on ha continuat la reanimació, sense èxit.
A banda dels efectius del GRAE Subaqüàtic també s'ha activat el Furgó de Rescat Aquàtic, un helicòpter amb personal del GRAE Muntanya i una metgessa del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), ja que en un principi no se sabia si la persona accidentada havia caigut en una zona rocosa. També ha actuat una dotació del parc de Gavà i una de comandament.
El SEM ha activat tres unitats i els Mossos d'Esquadra la policia marítima i la unitat d'investigació, que s'ha fet càrrec de les diligències. En aquest servei hi ha treballat també Salvament Marítim i la Creu Roja.
[plantillavirals]
Mor una persona en caure per un penya-segat a Sitges
Societat
Els Bombers informen que ha estat a la zona de la Falconera i que tot i els intents per reanimar-la després de treure-la de l'aigua, no han pogut fer res per salvar-li la vida
- La Falconera de Sitges -
- Viquipèdia Commons
ARA A PORTADA
-
-
Política Colau formalitza l'oferiment a Rufián per «sumar el seu lideratge» al Front Ampli Pau Espí Solé
-
Política Qui és Jordi Albert, el pla B d'ERC per al 29-N si Rufián consuma el trencament Lluís Girona Boffi
-
Política El PSOE estudia presentar-se conjuntament amb les esquerres per disputar el Senat al PP Bernat Surroca Albet
-
Política Junts avança en la reconstrucció de l'espai convergent: acord amb el partit de Marta Pascal Oriol March
Publicat el
07 de març de 2024 a
les 21:27
Et pot interessar
-
Societat
Els sindicats de l'habitatge mobilitzen Barcelona per preparar la vaga general de l'11-N
-
Societat Desmedicalitzar la salut mental: les assignatures pendents per trencar l'estigma
-
Societat
Trenta quilòmetres de cues a l'AP-7 durant l'operació sortida pel pont del 12 d'octubre
-
Societat
Mor Josep Pinyol i Balasch, exsecretari nacional de l’ANC
-
Societat
CaixaBank alerta d'una nova estafa que suplanta el banc per robar-te els diners
-
Societat
Minut de silenci a la plaça Sant Jaume per la mort de Maricarmen i el dret a un habitatge digne
