Un home de 34 anys de nacionalitat francesa ha mort avui a la nit després que el seu vehicle sortís de la via a la N-II a Capmany (Alt Empordà), mentre que un noi de 19 anys, també de nacionalitat francesa, ha mort avui al matí després d'un accident entre dos vehicles a l'AP-7, a l'altura de Sant Celoni.
L'accident a Capmany ha tingut lloc als voltants de dos quarts d'una de la matinada, essent la víctima el conductor i únic ocupant del cotxe, que ha sortit de la via per causes que es desconeixen. Com a conseqüència de l'accident, s'ha hagut de fer pas alternatiu a la via durant dues hores, segons informa el Servei Català del Trànsit.
L'accident al Vallès Oriental, que ha tingut lloc al punt quilomètric 111 en sentit Barcelona, també s'ha saldat amb una altra persona ferida greu i una tercera, lleu. El sinistre ha succeït al punt quilomètric 111 de l'autopista en sentit Barcelona i s'hi han vist implicats dos cotxes, un de matrícula espanyola i l'altre francesa. Com a conseqüència de l'accident, el conductor del vehicle amb les plaques franceses ha perdut la vida. Els dos ferits són els altres ocupants del mateix turisme.
El ferit greu ha estat traslladat a l'hospital de la Vall d'Hebron i l'altre ha patit ferides lleus i el SEM l'ha evacuat a l'hospital de Sant Celoni.
Com a conseqüència d'aquest accident, l'AP-7 ha estat tallada en sentit Barcelona durant més de dues hores i els vehicles han estat desviats pel voral. En el sinistre hi han actuat 3 dotacions de Mossos d'Esquadra, 4 vehicles dels Bombers de la Generalitat i 2 unitats del SEM.
							
																					
														
								ARA A PORTADA
- 
													Punt i final al pacte Junts-PSOE: la militància avala la ruptura amb Sánchez Oriol March | Bernat Surroca Albet  
- 
													Jaume Giró, després del trencament Junts-PSOE: «Cal evitar el tacticisme i defugir la retòrica erma» Oriol March  
- 
													ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet  
- 
													Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet  
- 
													Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol  
Publicat el 29 d’octubre de 2011 a les 10:42
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												El temps d'aquest divendres 31 d'octubre de 2025: boires i cel enteranyinat Societat
												El temps d'aquest divendres 31 d'octubre de 2025: boires i cel enteranyinat
- 
												 Societat
												Mor un home en caure d'una alçada de 14 metres mentre treballava en el sostre d'una empresa de Viladecans Societat
												Mor un home en caure d'una alçada de 14 metres mentre treballava en el sostre d'una empresa de Viladecans
- 
												 Societat
												Condemnen a presó el tuitaire que volia «perseguir» la família que va demanar més castellà a l'escola de Canet Societat
												Condemnen a presó el tuitaire que volia «perseguir» la família que va demanar més castellà a l'escola de Canet
- 
												 Societat
												Un congrés internacional i una exposició commemoraran el centenari de la mort de Gaudí Societat
												Un congrés internacional i una exposició commemoraran el centenari de la mort de Gaudí
- 
												 Societat
												Els millors plans per la Castanyada 2025 a Catalunya Societat
												Els millors plans per la Castanyada 2025 a Catalunya
- 
												 Societat
												Les entitats mantenen el pols contra la prefectura de Via Laietana i convoquen una manifestació pel 23-N Societat
												Les entitats mantenen el pols contra la prefectura de Via Laietana i convoquen una manifestació pel 23-N

 
															 
															 
															 
															 
															