El conductor d'un turisme i el seu acompanyant han mort aquesta tarda en xocar contra una furgoneta a l'AP-7 a Sant Cugat del Vallès. El Servei Català de Trànsit informa que s'ha registrat un sinistre viari mortal a l'autopista, al punt quilomètric 158, en sentit sud. Els Mossos d'Esquadra informen que han rebut l'avís a les 17.07 h.
Per causes que encara s’estan investigant, un turisme ha envestit una furgoneta que s’havia aturat per assistir un vehicle avariat. A conseqüència de l’accident, el conductor del turisme ha mort i l’acompanyant, que ha sigut excarcerada i traslladada en estat greu a l’Hospital Taulí de Sabadell, també ha acabat perdent la vida com a conseqüència del sinistre.
Les víctimes mortals són R.A.V., i A.G.C., tots dos de 78 anys i veïns de Molins de Rei. Pel que fa a la furgoneta, hi havia dos ocupants, un ha resultat ferit lleu i l’altre il·lès.
Arran de la incidència, s’han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, set dotacions dels Bombers de la Generalitat i quatre unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Quant a l’afectació viària, hi ha 2 carrils tallats en sentit sud i retencions en un tram de 13 km. La circulació es va normalitzar totalment a les 19.47 h.
Amb aquestes víctimes, són 36 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Moren el conductor i l'acompanyant d'un cotxe que ha envestit una furgoneta aturada a l'AP-7
La segona víctima mortal ha sigut excarcerada i traslladada en estat greu a l’Hospital Taulí de Sabadell, on ha perdut la vida poques hores després del sinistre
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de maig de 2021 a les 17:11
Et pot interessar
-
Societat El temps del cap de setmana de l'11 i 12 d'octubre: alerta taronja per pluges al litoral
-
Societat Un bus turístic s'incendia a la Diagonal de Barcelona
-
Societat Montserrat, la muntanya dels quatre municipis
-
Societat Antoni M. Alcover
-
Societat El veïnat del Raval denuncia un repunt dels narcopisos: «Amb la pressió policial no n’hi ha prou»
-
Societat Per què estan «cremats» els empresaris?: el test de la Fundació Pimec per identificar el «burnout»