Un home ha estat detingut aquest dimecres a la tarda com a presumpte autor d'un delicte d'homicidi, segons ha avançat la cadena SER i han confirmat els Mossos d'Esquadra. Els fets han tingut lloc entre les tres i les quatre de la tarda al municipi d'Esparreguera (Baix Llobregat), tot i que la detenció del presumpte homicida s'ha produït a Abrera (Baix Llobregat) posteriorment.
Els Mossos d'Esquadra han confirmat que el detingut és un home i que la víctima també ho és. Ara s'investiguen les causes del fet o si hi havia relació entre els dos implicats. Segons ha pogut saber l'ACN, la víctima hauria mort per les diverses ganivetades que li hauria clavat el detingut.
ARA A PORTADA
-
-
La humanitat a la Lluna: les pel·lícules i sèries que has de veure sobre la gesta espacial (que alguns consideren ficció) Víctor Rodrigo
-
Junts pressiona el Govern pels obstacles al Registre Civil per catalanitzar-se el nom Lluís Girona Boffi
-
-
Plataforma per la Llengua porta als jutjats el cas de castellanització del cognom «Garcia» Neus Climent
Publicat el
29 de gener de 2014 a
les 22:57
Et pot interessar
-
Societat
Horta de Sant Joan, el poble que va marcar Picasso
-
Societat
Res de «feliç Setmana Santa»: com felicitar la Pasqua correctament en català
-
Societat
El Govern balear ordena finalment tombar la piscina del periodista Pedro J. Ramírez a Mallorca
-
Societat
Et vols catalanitzar el nom o el cognom? Aquests són els passos que has de seguir
-
Societat
Mor de manera sobtada l'inspector en cap de la Policia Local de Vilanova i la Geltrú
-
Societat
Rodalies no millora i l'Estat endarrereix la normalitat fins al juny
