La plataforma Netflix de continguts audiovisuals per internet és coneguda per les seves polèmiques campanyes publicitàries. Fa uns mesos, va penjar un cartell gegant de la sèrie Narcos a la Puerta del Sol de Madrid, i també ha utilitzat les imatges de la violència policial de l'1-O er promocionar els nous capítols de la sèrie d'èxit Black Mirror. Ara, per anunciar la nova temporada de la sèrie Jessica Jones, ha fet seva una campanya de la CUP de Terrassa contra el "manspreading".
En concret, la plataforma ha inclòs franges publicitàries dins dels vagons de transport públic com el Metro de Barcelona i Madrid, així com els trens de Rodalies de la capital espanyola. Els cartells diuen: "Despatarrados? Cierra las piernas... ¡Gracias!". I va acompanyat de referències a la sèrie Jessica Jones, protagonitzada per una noia feminista.
Netflix fa campanya contra el «manspreading» al metro de Barcelona
La plataforma fa publicitat d'una de les seves sèries estrella
ARA A PORTADA
-
El Tribunal Suprem ofereix a Santos Cerdán declarar voluntàriament pels «indicis consistents» contra ell Marc Orts i Cussó
-
-
El Prat ampliat podria passar dels 55 als 80 milions de passatgers, 10 més dels que s'havien dit Redacció
-
-
ERC admet que no es complirà el calendari del finançament singular i en culpa Montero Sara Escalera | Sara Escalera
Publicat el 03 d’abril de 2018 a les 09:58
Et pot interessar
-
Societat Guàrdia Civil i Guàrdia Urbana de Barcelona inspeccionen locals cannàbics per buscar marihuana il·legal
-
Societat Retards a l'R4 i l'R3 per robatori de cable entre Fabra i Puig i Montcada Bifurcació
-
Societat Marc Gascons, i Fermí Puig, a títol pòstum, Premis Nacionals de Gastronomia 2025
-
Societat Collboni obre la porta que tots els agents puguin tenir pistola Taser en el futur
-
Societat El temps d'aquest dijous 12 de juny: la calor ha arribat per quedar-se
-
Societat Una agressió amb amoníac a dues persones sense llar regira l'Eixample de Barcelona