A més, només a Barcelona han rebut una multa aquest cap de setmana 122 persones, la majoria per vulnerar la prohibició de reunir-se més de sis persones o per no guardar la distància mínima de seguretat; i 394 persones més han estat desallotjades, segons ha informat l'Ajuntament de Barcelona.
Els 394 desallotjats (35 dels quals a la nit) han estat bàsicament per no complir distàncies de seguretat ni la limitació de reunió d'un màxim de sis persones. I pel que fa als 122 denunciats per la Guàrdia Urbana, 6 van ser per saltar-se el confinament perimetral i els 116 restants van ser per no dur mascareta (65 de les quals a la nit).
A més, la Guàrdia Urbana ha detingut dues persones per atemptat contra l'autoritat durant la matinada de dissabte, segons ha informat el cos policial al seu compte de Twitter, i ha realitzat inspeccions de locals.
Aquesta passada matinada hem intervingut per incompliment de les mesures de prevenció per la #covid19 en habitatges i locals.
— Guàrdia Urbana Barcelona (@barcelona_GUB) November 8, 2020
📃 Hem denunciat els implicats
👥 Hem detingut a 2 persones per atemptat contra l'autoritat
🔠Hem inspeccionat els locals#GuàrdiaUrbana #EnsSortirem pic.twitter.com/5YC7ns3qON
[plantillacoronavirus]