Nou accident mortal, ara a l'N-II a Sant Julià de Ramis (Gironès). Després d'un cap de setmana negre a les carreteres amb quatre morts, el Servei Català de Trànsit ha informat d'un nou sinistre viari amb una víctima mortal al punt quilomètric 726,7 de l'N-II en sentit Figueres. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 18.24 hores. Per causes que encara s’estan investigant, hi ha hagut una col·lisió frontal entre una furgoneta i un turisme.
Com a conseqüència de l'accident, ha mort el conductor de la furgoneta. A més, hi ha hagut tres persones més ferides, dues de greus i una de menys greu, les quals les han traslladat a l’hospital Josep Trueta de Girona.
Arran del sinistre s'han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, que han fet tasques d’excarceració, i quatre ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques, de les quals dues de medicalitzades. Quant a l’afectació viària, la carretera ha estat totalment tallada al trànsit amb desviaments senyalitzats fins a les 19.58 h, quan s’ha començat a donar pas alternatiu.
Nou accident mortal, ara a l'N-II a Sant Julià de Ramis, al Gironès
Societat
En el sinistre també han resultat ferides tres persones, dues de les quals en estat greu
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de juliol de 2017 a
les 18:35
Et pot interessar
-
Societat
El pont aeri
-
Societat
Concentració contra la «privatització» de l'habitatge públic a Barcelona
-
Societat
Retencions quilomètriques en un divendres complicat a les carreteres catalanes
-
Societat Un de cada deu casos de fractures facials està relacionat amb els patinets elèctrics
-
Societat
Detenen a València el presumpte fundador del moviment Blocus a l'Estat: un jove de 20 anys
-
Societat
Els Mossos no detecten motivacions polítiques en els saquejos: Blocus és «un fenomen» que s'alimenta del «FOMO»
