Hola, @bookingcom, he trucat dues vegades al vostre telèfon de Barcelona i la primera vegada m'heu dit "que penita no entiendo" i heu penjat el telèfon, la segona vegada l'heu penjat directament quan he parlat en català.Podríeu investigar aquest cas de #catalanofòbia,si us plau?
— CH
Nou cas de catalanofòbia: un usuari de Twitter denuncia Booking
La sucursal de la companyia a Barcelona s'hauria negat a atendre un client en català, arribant a penjar-li el telèfon només sentir-li la veu
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’abril de 2023 a les 20:33
No és nou. De fet, és habitual que els mitjans de comunicació ens fem ressò d'aquesta mena de notícies. En aquesta ocasió, l'usuari de Twitter @pirineu_x ha denunciat aquest divendres a les xarxes socials un possible cas de catalanofòbia per part d'una de les agències de viatges més importants del món: Booking.
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona estrena dos nous radars: on són i a quina velocitat multen?
-
Societat
Quatre línies de Rodalies, fora de servei per una incidència entre Mollet-Sant Fost i Granollers Centre
-
Societat
Un tiroteig al barri de Navas deixa una persona ferida
-
Societat
El temps d'aquest divendres 12 de desembre: núvols al litoral i prelitoral
-
Societat
El govern espanyol reclama a la UE que doni més seguretat als estats que volen intervenir el mercat de l'habitatge
-
Societat
Dos cotxes fabricats a Europa parlaran en català: «Es posa fi a una anomalia»
