Hola, @bookingcom, he trucat dues vegades al vostre telèfon de Barcelona i la primera vegada m'heu dit "que penita no entiendo" i heu penjat el telèfon, la segona vegada l'heu penjat directament quan he parlat en català.Podríeu investigar aquest cas de #catalanofòbia,si us plau?
— CH
Nou cas de catalanofòbia: un usuari de Twitter denuncia Booking
La sucursal de la companyia a Barcelona s'hauria negat a atendre un client en català, arribant a penjar-li el telèfon només sentir-li la veu
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’abril de 2023 a les 20:33
No és nou. De fet, és habitual que els mitjans de comunicació ens fem ressò d'aquesta mena de notícies. En aquesta ocasió, l'usuari de Twitter @pirineu_x ha denunciat aquest divendres a les xarxes socials un possible cas de catalanofòbia per part d'una de les agències de viatges més importants del món: Booking.
Et pot interessar
-
Societat
Avís de perill alt per pluges intenses a 14 comarques aquest cap de setmana
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de desembre
-
Societat
Barcelona autoritza un botellot a l'«Upper Diagonal» el dia de Nadal
-
Societat
El Meteocat activa l'avís de perill a 19 comarques per pluja fins diumenge
-
Societat
Més de 400 bombers voluntaris porten la Generalitat als jutjats per reclamar drets laborals
-
Societat
Collboni tira endavant (amb Junts i ERC) endurir les sancions de l'ordenança de civisme
