Hola, @bookingcom, he trucat dues vegades al vostre telèfon de Barcelona i la primera vegada m'heu dit "que penita no entiendo" i heu penjat el telèfon, la segona vegada l'heu penjat directament quan he parlat en català.Podríeu investigar aquest cas de #catalanofòbia,si us plau?
— CH
Nou cas de catalanofòbia: un usuari de Twitter denuncia Booking
La sucursal de la companyia a Barcelona s'hauria negat a atendre un client en català, arribant a penjar-li el telèfon només sentir-li la veu
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’abril de 2023 a les 20:33
No és nou. De fet, és habitual que els mitjans de comunicació ens fem ressò d'aquesta mena de notícies. En aquesta ocasió, l'usuari de Twitter @pirineu_x ha denunciat aquest divendres a les xarxes socials un possible cas de catalanofòbia per part d'una de les agències de viatges més importants del món: Booking.
Et pot interessar
-
Societat Per què milers d'estudiants continuen quedant-se sense plaça d'FP?
-
Societat Les llàgrimes de Sant Llorenç 2025: quan són i on veure la pluja d'estels?
-
Societat Quan l’or, la plata o la fusta representen històries d’èxit
-
Societat El temps d'aquest dilluns 11 d'agost: avís per calor intensa i nit tòrrida
-
Societat La influenciadora generada amb IA que difon notícies falses sobre política
-
Societat Les urgències de Collboni en tornar de vacances