Hola, @bookingcom, he trucat dues vegades al vostre telèfon de Barcelona i la primera vegada m'heu dit "que penita no entiendo" i heu penjat el telèfon, la segona vegada l'heu penjat directament quan he parlat en català.Podríeu investigar aquest cas de #catalanofòbia,si us plau?
— CH
Nou cas de catalanofòbia: un usuari de Twitter denuncia Booking
La sucursal de la companyia a Barcelona s'hauria negat a atendre un client en català, arribant a penjar-li el telèfon només sentir-li la veu
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’abril de 2023 a les 20:33
No és nou. De fet, és habitual que els mitjans de comunicació ens fem ressò d'aquesta mena de notícies. En aquesta ocasió, l'usuari de Twitter @pirineu_x ha denunciat aquest divendres a les xarxes socials un possible cas de catalanofòbia per part d'una de les agències de viatges més importants del món: Booking.
Et pot interessar
-
Societat
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Societat
Els Mossos interroguen les germanes i la psicoterapeuta de Jonathan Andic
-
Societat
Franquisme i memòria: coneixen els joves el passat?
-
Societat
El Meteocat activa alertes a nou comarques per neu, vent i mal estat de la mar
-
Societat
El 30% de les europees majors de 15 anys patiran violència de gènere, segons l’OMS
-
Societat
Restablerta la circulació de l'R3 després d'una incidència a la infraestructura
