Hola, @bookingcom, he trucat dues vegades al vostre telèfon de Barcelona i la primera vegada m'heu dit "que penita no entiendo" i heu penjat el telèfon, la segona vegada l'heu penjat directament quan he parlat en català.Podríeu investigar aquest cas de #catalanofòbia,si us plau?
— CH
Nou cas de catalanofòbia: un usuari de Twitter denuncia Booking
La sucursal de la companyia a Barcelona s'hauria negat a atendre un client en català, arribant a penjar-li el telèfon només sentir-li la veu
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’abril de 2023 a les 20:33
No és nou. De fet, és habitual que els mitjans de comunicació ens fem ressò d'aquesta mena de notícies. En aquesta ocasió, l'usuari de Twitter @pirineu_x ha denunciat aquest divendres a les xarxes socials un possible cas de catalanofòbia per part d'una de les agències de viatges més importants del món: Booking.
Et pot interessar
-
Societat Les queixes rebudes per Plataforma per la Llengua augmenten un 600% en vuit anys
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 11 i 12 d'octubre
-
Societat Un estudi públic resol que prohibir les compres especulatives d'habitatge és perfectament viable
-
Societat El metro de Barcelona registra l'agost amb més passatgers de la història
-
Societat Obituari de Miquel Luna Martin - 10/10/2025
-
Societat Un de cada deu sanitaris té pensaments suïcides o autolesius