Hola, @bookingcom, he trucat dues vegades al vostre telèfon de Barcelona i la primera vegada m'heu dit "que penita no entiendo" i heu penjat el telèfon, la segona vegada l'heu penjat directament quan he parlat en català.Podríeu investigar aquest cas de #catalanofòbia,si us plau?
— CH
Nou cas de catalanofòbia: un usuari de Twitter denuncia Booking
La sucursal de la companyia a Barcelona s'hauria negat a atendre un client en català, arribant a penjar-li el telèfon només sentir-li la veu
Ara a portada
Publicat el 08 d’abril de 2023 a les 20:33
No és nou. De fet, és habitual que els mitjans de comunicació ens fem ressò d'aquesta mena de notícies. En aquesta ocasió, l'usuari de Twitter @pirineu_x ha denunciat aquest divendres a les xarxes socials un possible cas de catalanofòbia per part d'una de les agències de viatges més importants del món: Booking.
Et pot interessar
-
Societat UGT reclama que es prohibeixin les bonificacions de les multes per accident laboral mortal
-
Societat Mor un català a Astúries arrossegat pel corrent quan baixava en canoa per un riu
-
Societat Rècord històric del metro de Barcelona amb més d'1,8 milions de validacions per Sant Jordi
-
Societat Pas endavant amb el català d'una de les marques de cotxes més importants del món