Una usuària que ha pogut esquivar l'estafa explica a NacióDigital que ha rebut el missatge fals que parlava d'un dispositiu no autoritzat que havia entrat al seu compte en la mateixa llista en què el BBVA envia les claus per fer les operacions. Com que no se n'ha refiat, ha revisat l'aplicació del banc i no hi ha trobat cap avís.

Missatge de l'estafa rebut per una usuària Foto: ND
Davant el dubte, ha contactat directament amb el servei d'atenció al client del BBVA i li han confirmat que es tracta d'una estafa molt activa en els últims dies, i en què els estafadors ajunten remitents amb el mateix nom per transmetre la sensació que es tracta d'un missatge oficial.
🔴 Arriba una altra tongada d'sms que suplanten @caixabank amb l'excusa que el teu compte està suspès. No piquis i no segueixis l'enllaç #StopSmishing pic.twitter.com/M2teHTQAjc
— Mossos (@mossos) December 10, 2021
Precisament, els Mossos d'Esquadra han advertit aquest divendres de l'arribada d'una nova tongada d'SMS que suplanten CaixaBank amb l'excusa que el compte de la víctima ha estat suspès. La policia catalana recorda que no cal clicar enllaços dels quals se'n desconegui el seu origen o la seva oficialitat.
[plantillavirals]