Els Mossos d'Esquadra controlen els accessos d'una rave a Sant Jordi Desvalls (Gironès) que congrega més de 250 persones i desenes de vehicles. La policia catalana ha rebut la primera trucada alertant de la festa il·legal a les cinc de la matinada. Del centenar de persones que hi havia aquest divendres al matí, s'ha passat a les 250, segons els càlculs dels Mossos.
Tot i tallar els accessos viaris amb vehicles policials i patrulles, els assistents hi segueixen arribant a peu, i la festa no sembla que hagi de finalitzar durant aquests propers dies festius. La policia ha barrat els accessos, però no es planteja un desallotjament. Segons els Mossos, els participants de la 'rave' tenen una actitud pacífica i estan situats en una zona de difícil accés allunyada del nucli urbà.
[noticiadiari]2/252967[/noticiadiari]
Segons els Mossos, els participants de la rave tenen una actitud pacífica i estan situats en una zona de difícil accés allunyada del nucli urbà. La policia no es planteja un desallotjament.
[plantillavirals]
Nova «rave» a Catalunya: els Mossos controlen més de 250 de persones a Girona
La policia catalana ha rebut la primera trucada avisant de la festa il·legal a Sant Jordi Desvalls a les cinc de la matinada d'aquest divendres
Ara a portada
Publicat el 07 d’abril de 2023 a les 19:36
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dijous 24 d'abril: es manté l'ambient assolellat
-
Societat Multes de fins a 250 euros per fer servir el mòbil amb volum al transport públic de Portugal
-
Societat Tanca un històric col·legi català amb 106 anys d'història
-
Societat Revilla considera que el rei emèrit podria recuperar el seu prestigi «portant els diners a Espanya»