Els Mossos d'Esquadra controlen els accessos d'una rave a Sant Jordi Desvalls (Gironès) que congrega més de 250 persones i desenes de vehicles. La policia catalana ha rebut la primera trucada alertant de la festa il·legal a les cinc de la matinada. Del centenar de persones que hi havia aquest divendres al matí, s'ha passat a les 250, segons els càlculs dels Mossos.
Tot i tallar els accessos viaris amb vehicles policials i patrulles, els assistents hi segueixen arribant a peu, i la festa no sembla que hagi de finalitzar durant aquests propers dies festius. La policia ha barrat els accessos, però no es planteja un desallotjament. Segons els Mossos, els participants de la 'rave' tenen una actitud pacífica i estan situats en una zona de difícil accés allunyada del nucli urbà.
[noticiadiari]2/252967[/noticiadiari]
Segons els Mossos, els participants de la rave tenen una actitud pacífica i estan situats en una zona de difícil accés allunyada del nucli urbà. La policia no es planteja un desallotjament.
[plantillavirals]
Nova «rave» a Catalunya: els Mossos controlen més de 250 de persones a Girona
La policia catalana ha rebut la primera trucada avisant de la festa il·legal a Sant Jordi Desvalls a les cinc de la matinada d'aquest divendres
ARA A PORTADA
Publicat el 07 d’abril de 2023 a les 19:36
Et pot interessar
-
Societat Fins a 17 comarques, en alerta de perill per forts ruixats aquest dimecres
-
Societat Dos trens per hora i sentit a l'R2Sud de Rodalies i retards en sis línies més
-
Societat Aquests són els països d'Europa amb més i menys drets LGBTIQ+ el 2025
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un autobús al barri barceloní d'Horta-Guinardó
-
Societat El temps d'aquest dimecres 14 de maig: els núvols donen pas als ruixats
-
Societat Troben una gran quilla en les obres de Barcelona on fa unes setmanes van descobrir un vaixell