Tres ossos humans s'han localitzat en els darrers dies a la platja de Torredembarra i aquest dimecres s'ha fet una quarta troballa. En aquest darrer fragment encara no s'ha confirmat si es tracta de restes humanes.
[noticiadiari]2/236450[/noticiadiari]
La policia judicial de la Guàrdia Civil s'ha fet càrrec del cas i fonts del cos armat han apuntat que les investigacions encara estan en una fase inicial. Dissabte un submarinista va trobar les restes d'un crani al fons marí, davant la platja dels Muntanyans, mentre que diumenge es va localitzar el que seria un fèmur. A la mateixa zona, dimarts es va localitzar un fragment de cadera. Un equip de quatre submarinistes de la Guàrdia Civil estan pentinant la zona amb l'ajut d'una llanxa semirígida.
Segons han explicat, la zona que s'analitzarà és força àmplia, ja que sospiten que els corrents marins dels últims dies han pogut escampar més restes. De moment es desconeix a qui pertanyerien els ossos. Les troballes s'enviaran a l'àrea de criminalística de la Guàrdia Civil de Madrid.
[plantillavirals]
Nova troballa d'ossos a la platja de Torredembarra
La Guàrdia Civil es fa càrrec de les investigacions i es desconeix qui seria el difunt

- La platja dels Muntanyans, a Torredembarra -
- Turisme Torredembarra
Ara a portada
Publicat el 06 de juliol de 2022 a les 18:55
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dijous 24 d'abril: es manté l'ambient assolellat
-
Societat Multes de fins a 250 euros per fer servir el mòbil amb volum al transport públic de Portugal
-
Societat Tanca un històric col·legi català amb 106 anys d'història
-
Societat Revilla considera que el rei emèrit podria recuperar el seu prestigi «portant els diners a Espanya»