L'empresari i expresident del Futbol Club Barcelona Josep Lluís Núñez ha abandonat aquest dilluns la presó en règim de semillibertat i per tant només hi haurà d'anar a dormir a Quatre Camins entre setmana. La Direcció General de Serveis Penitenciaris de la Generalitat ha avalat la decisió de la junta de tractament i li ha tornat a concedir el tercer grau, segons ha avançat 'El Periódico de Catalunya' i han confirmat fonts penitenciàries a l'ACN.
Núñez compleix condemna de 26 mesos de presó per l'anomenat cas Hisenda, però ha estat poc més de dos mesos ingressat a la presó 24 hores. Va ser condemnat per l'Audiència de Barcelona a sis anys de presó i el Tribunal Suprem va rebaixar la condemna per dilacions indegudes.
Núñez abandona de nou la presó en semillibertat
L'empresari i expresident del Futbol Club Barcelona compleix condemna de 26 mesos per l'anomenat cas Hisenda
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de setembre de 2015 a
les 18:03
Et pot interessar
-
Societat
Alerta alimentària per salmonel·la en un fuet venut a Catalunya
-
Societat
Suspesa la circulació de la línia R3 de Rodalies per un incendi proper a la via a Granollers-Canovelles
-
Societat
La guia pràctica de Joan Anton Català per gaudir de l'«eclipsi del segle» a Catalunya
-
Societat
La flama del Canigó aviva les fogueres de tot Catalunya
-
Societat Mor un ciclista en un accident amb un turisme a l'N-340 a Pallejà
-
Societat
Comprovador: tots els premis del sorteig de la Grossa de Sant Joan 2026
