Un celler de Sonoma -Califòrnia- està buscant un candidat adequat pel seu equip de treball. L'oferta inclou un salari mensual de 10.000 dòlars -uns 8.500 euros- i viure amb la casa pagada.
Murphy-Goode Wine, fundat el 1985, no és un celler qualsevol. Tim Murphy, Dale Goode i Dave Ready van oficialitzar el seu amor pel vi i van decidir, durant la seva partida setmanal als "daus del mentider", fundar un celler a Sonoma. Un celler on, expliquen, es valora per sobre de tot el sentit de l'humor i l'amistat.
L'oferta inclou l'allotjament durant un any. L'afortunat, a més a més, treballarà amb l'enòleg Dave Ready Jr., que també destaca pel seu gran sentit de l'humor. "Fem de l'amistat el nostre mantra perquè ens basem en ella. I tenim una oferta de feina que catapultarà de manera instantània al candidat guanyador a l'estratosfera del vi", expliquen amb humor des del celler.
Els candidats han de tenir més de 21 anys i poder treballar als Estats Units. Per optar al lloc de treball s'ha d'enviar un currículum en vídeo que expliqui per què el candidat creu que aquest és el treball dels seus somnis. L'empresa avaluarà factors com "la creativitat, el disseny o l'experiència". Els candidats poden postular-se per al lloc des d'ara fins al 30 de juny. El guanyador s'incorporarà al celler al setembre.
Oferta de feina a un celler de Califòrnia: 8.500 euros al mes amb allotjament inclòs
Societat
El celler Murphy-Goode Wine busca un candidat per treballar amb el seu enòleg Dave Ready Jr.
ARA A PORTADA
-
Internacional Els nord-americans fan història: els demòcrates arraconen Trump i conquereixen el Congrés i la majoria d’estats Pep Martí i Vallverdú
-
Internacional Trump atribueix la desfeta republicana a l'absència del seu nom a les paperetes Gerard Mira
-
Política Óscar Puente assumeix la responsabilitat de l'accident i plega de ministre Ferran Casas i Manresa | Lluís Girona Boffi
-
Política Óscar Puente, el ministre de Twitter i «pitbull» de Sánchez que tira la tovallola Oriol March
Publicat el
24 de març de 2021 a
les 19:12
Et pot interessar
-
Societat
«Aquest novembre, blindem la pública»: els docents reprenen l'embat per forçar Educació a negociar
-
Societat
Illa agraeix el dictamen sobre la compra especulativa durant l'acte dels 500 anys del Consell d'Estat
-
Societat
Tres vagons d'un tren de mercaderies descarrilen i xoquen amb una locomotora a Martorell
-
Societat
El català recula a la Catalunya Nord: només el 3% de la població el parla habitualment
-
Societat
Mor un vianant atropellat per una furgoneta a la ronda Litoral
-
Societat Els comitès d'Adif i Renfe convocaran una vaga el 17 de novembre per reclamar millores de seguretat

