El conductor d'un tot terreny ha mort atropellat pel seu propi cotxe després de baixar del vehicle per revisar una avaria mecànica. Ha passat aquest dissabte al voltant de les 23:30 hores al camí de Sant Miquel a Vallbona de les Monges (Urgell). El Servei Català de Trànsit (SCT) ha informat que la víctima tenia 53 anys i que amb ella, viatjaven tres persones més, que han sortit il·leses del sinistre.
En el moment en què el conductor ha baixat del vehicle per revisar-lo, ha saltat el fre de mà, ha acabat pujant a un talús i ha bolcat. Així, l'home ha quedat atrapat i mort. Arran de la incidència, s’han activat dues patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i dues dels Bombers de la Generalitat.
Segons dades provisionals, amb aquesta víctima són 84 les persones que han mort en un accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Pateix una avaria mecànica, baixa a solucionar-la i mor atropellat pel seu propi cotxe
Societat
És el que li ha passat aquest dissabte a la nit a un veí de Barcelona de 53 anys, que viatjava per Lleida amb tres acompanyants més que han sortit il·lesos del sinistre
ARA A PORTADA
-
Política El retorn dels exiliats: velocitats variables i represa institucional (amb incògnites) Oriol March
-
Política El trencaclosques de les esquerres pel 29-N: Rufián i Colau pressionen, però el temps s'esgota Lluís Girona Boffi
-
Política El Govern mantindrà les grans apostes de la legislatura passi el que passi el 29-N Bernat Surroca Albet
-
Política El nou baròmetre del CEO ja té data: enquestes electorals... i preguntes del Mundial i l'eclipsi Lluís Girona Boffi
Publicat el
10 de juliol de 2022 a
les 11:08
Et pot interessar
-
Societat
Desconvocada a última hora la vaga d'autobusos de TMB
-
Societat
El papa Lleó XIV, operat «amb èxit» d'un càncer de pulmó
-
Societat
Mor un home de 95 anys en un incendi d'un pis de Sants-Montjuïc
-
Societat La vaga de bus de Barcelona d’aquest dimecres tindrà serveis mínims de fins al 40%
-
Societat
Els Testimonis de Jehovà permetran donar i rebre transfusions parcials de sang
-
Societat
Pensar en una llengua estrangera pot canviar les nostres decisions?
