Per què el vidre de darrere del cotxe no baixa del tot? Podria semblar que és per qüestions de seguretat, però no és així. Segons explica el portal especialitzat Gear Patrol, és més aviat per un motiu de disseny, concretament per la forma de la porta posterior.
Tot i que també és cert que, tenint en compte que sovint són els més petits els que van darrere, també ajuda a prevenir accidents, el motiu principal no és la seguretat.
El vidre de darrere no baixa fins a baix de tot perquè, per la forma de la porta, no es pot amagar completament. Si us hi fixeu, la porta de darrere del cotxe -en general- fa la forma de la roda posterior i això impedeix que s'hi pugui encabir el vidre sencer.
Hi ha alguns cotxes en què la finestra sí que baixa del tot. Sovint es pot fer perquè el vidre posterior està dividit en dos: una part més gran, que és la que es puja i baixa, i una de més petita, a la part posterior, que no es mou. Així s'evita haver d'amagar el vidre a la zona en què la porta fa la forma de la roda.
Per què no baixa del tot el vidre de darrere del cotxe?
Societat
No és pas per una qüestió de seguretat, sinó més aviat de disseny
ARA A PORTADA
-
Política La patronal també «vota» el 29-N: mà dura contra els aldarulls i xoc per la vaga general Pep Martí i Vallverdú
-
Societat Internament en règim tancat per a tres dels menors detinguts pels aldarulls de dissabte a Barcelona ACN
-
Societat Ruta pel centre de Barcelona després dels saquejos: operaris a contrarellotge i Albiol en campanya David Cobo
-
Política Els Mossos investiguen qui hi ha darrere dels aldarulls de Barcelona: «Algú vol desestabilitzar» Bernat Surroca Albet
-
Política Junts i ERC augmenten la pressió sobre Parlon pels aldarulls a Barcelona Oriol March | Lluís Girona Boffi
Publicat el
15 d’octubre de 2022 a
les 13:54
Et pot interessar
-
Societat
Trenta anys d'autogestió de l'Àrea Bàsica de Salut Vic Sud
-
Societat
L'accident al Montseny evidencia les mancances del servei de busos a Catalunya
-
Societat
Alerta policial per una nova convocatòria de saquejos a Sants i plaça d'Espanya
-
Societat
Neix l'Associació Catalana de l'Esmorzar de Forquilla
-
Societat
Els veïns afectats per l’esvoranc de l’L9 al Putxet tenen «por» de tornar a casa
-
Societat
Una coneguda plataforma de comerç en línia aplicarà mesures per evitar la venda de productes il·legals
