El conductor d'una furgoneta ha perdut el control del vehicle i s'ha estampat contra l'aparador del concessionari de Toyota, Tallers Ballús, al carrer Sallent de Manresa aquest dijous al matí.
Segons els responsables de Tallers Ballús, l'accident ha tingut lloc abans de les 9 del matí quan la furgoneta s'incorporava al carrer Sallent des del mateix concessionari i ha fet un gir estrany, ha colpejat lleument un turisme aparcat al carrer i s'ha incrustat sense gaire velocitat a la porta d'entrada que forma part de l'aparador de l'establiment.
En l'accident, l'estructura de vidre s'ha descalçat i s'ha trencat per arreu sense arribar a esmicolar-se. Un cop dins l'establiment, la furgoneta ha topat també, molt per sobre, contra un dels turismes que es trobaven en exposició. Pel camí una barana tipus passamà que acompanyava a la porta, també s'ha vist afectada.
Els mateixos testimonis de la concessionària no han sabut explicar si el conductor tenia una marxa mal entrada o s'ha equivocat de pedal. Les asseguradores d'una part i l'altra han obert expedient de l'accident sense que hagi necessitat l'actuació de cap cos policial.
[plantillavirals]
Perd el control de la furgoneta i s'estampa contra un concessionari de Manresa
Societat
L'accident ha tingut lloc abans de les nou del matí d'aquest dijous quan el conductor s'incorporava al carrer Sallent des del mateix establiment
ARA A PORTADA
-
Política Radiografia d'un «estat paral·lel»: tenen futur els Països Catalans? Bernat Castanyer Colomer
-
-
Política L'UCE evoca Muriel Casals per recuperar la unitat: «L'independentisme era guapo» Bernat Castanyer Colomer
-
Cultura La memòria d'un Jaume I polifacètic inaugura la Universitat Catalana d'Estiu Bernat Castanyer Colomer
-
Publicat el
28 de juliol de 2022 a
les 19:36
Et pot interessar
-
Societat
El SEM atén 65 persones per les altes temperatures des del 18 d’agost
-
Societat
Què passa si la IA destrueix llocs de treball?
-
Societat
Eclipsar la realitat
-
Societat
Barcelona es regira contra una manifestació ultra i l'Ajuntament interpel·la la Generalitat
-
Societat
Sants enllesteix els guarniments de festa major amb un ull posat al cel
-
Societat
El govern espanyol desallotja els migrants de la platja de Ceuta i habilita nous espais d'acollida
