El Servei Meteorològic de Catalunya espera un dimecres mogut. Enmig d'uns dies -i setmanes- de forta calor generalitzada, aquest dimecres hi haurà una treva que podria deixar tempestes amb pedra i calamarsa a gran part del territori, especialment a l'est del país i a les comarques del Pirineu i el Prepirineu.
A l'est, les precipitacions abundants es produiran al matí, entre les 6 i les 12 hores. Així, en aquesta franja estan en alerta l'Alta Ribagorça, el Pallars Sobirà, l'Alt Urgell, el Solsonès, el Pallars Jussà, la Noguera, el Segrià, el Pla d'Urgell, l'Urgell, les Garrigues, el Priorat, la Ribera d'Ebre, la Terra Alta i el Baix Ebre.
A partir del migdia, els temporals es desplaçaran per l'interior i podrien descarregar amb força en sis comarques més: Osona, el Bages, el Moianès, el Berguedà, el Ripollès i la Garrotxa. S'esperi que la intensitat dels ruixats deixi acumulacions properes als 20 litres per metre quadrat en mitja hora.
[plantillavirals]
Perill de tempestes amb calamarsa en 20 comarques aquest dimecres
El Servei Meteorològic de Catalunya avisa del risc de forts temporals a gran part del país

- Tarda de pluja a Barcelona -
- Àlex Marin
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juliol de 2022 a les 18:26
Et pot interessar
-
Societat Un estudi determina que la telemedicina redueix a un 54% la mortalitat en insuficiència cardíaca crònica
-
Societat El Govern obre un expedient a la DGAIA pel cas d'abusos a una nena tutelada de 12 anys
-
Societat Fins a 17 comarques, en alerta de perill per forts ruixats aquest dimecres
-
Societat Dos trens per hora i sentit a l'R2Sud de Rodalies i retards en sis línies més
-
Societat Aquests són els països d'Europa amb més i menys drets LGBTIQ+ el 2025
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un autobús al barri barceloní d'Horta-Guinardó