[noticiadiari]2/259238[/noticiadiari]
Amb més de 500 m'agrada, a la publicació l'intèrpret de Gelida ha relatat com en el mateix dia a l'Eixample de Barcelona dues persones diferents el van increpar per parlar en català. La primera els va exigir a ell i a la seva acompanyant que s'hi dirigissin en castellà "de molt males maneres". La segona, els va menystenir per parlar en llengua catalana, la seva, entre el grup d'amics. "Van crescuts, se senten forts", ha resumit Duran.
A mi em va passar aquesta setmana amb una infermera a l’Hospital de Vic, i la setmana passada en un judici on la jutgessa no entenia absolutament res en català. Carda pena i misèria! https://t.co/8A5KEsXuLx
— Peyu (@enpeyu) July 1, 2023
[noticiadiari]2/259118[/noticiadiari]
A la seva denúncia pública s'hi ha afegit el també actor i humorista de Muntanyola, Peyu. En el seu cas, va patir catalanofòbia per part d'una infermera de l'Hospital de Vic i d'una magistrada en ple judici, que li va assegurar que no entenia absolutament res del català. Això, però, a ell li va passar en dies diferents, però amb una setmana de distància. "Carda pena i misèria!", ha reaccionat el de El búnquer també a través de les xarxes socials.
[plantillavirals]