La jutgessa d'Instrucció en funcions de guàrdia de Sabadell ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança per a l'home de 69 anys de Santa Perpètua de Mogoda acusat d'assassinar la seva parella, de 88 anys, aquest dilluns. La magistrada ha destacat que no constaven antecedents judicials entre la parella, que residia al número 15 de l'avinguda Mossèn Jacint Verdaguer.
El dia de Sant Esteve, l'home va trucar al telèfon d'emergències i va confessar el crim. La Divisió d'Investigació Criminal dels Mossos d'Esquadra s'ha fet càrrec de la investigació del cas i la causa segueix oberta de manera provisional per un delicte d'assassinat. L'Ajuntament de Santa Perpètua i la Generalitat es personaran com a acusació particular.
Les dones que pateixen una situació de violència disposen del servei d'atenció permanent al número 900 900 120, gratuït i confidencial. També poden trucar al telèfon d'emergències 112.
Presó per a l'home acusat d'assassinar la seva parella a Santa Perpètua de Mogoda
L'acusat passa a estar retingut de manera provisional, comunicada i sense fiança mentre la causa continua oberta
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de desembre de 2022 a
les 17:40
Et pot interessar
-
Societat
Catalunya ha perdut un de cada quatre pisos turístics entre 2020 i 2025
-
Societat
Cinc nadons hospitalitzats a Espanya després de consumir llet de fórmula
-
Societat
Primera sanció de la Generalitat contra una agència per racisme immobiliari: l'odissea d'un llogater de Mataró
-
Societat
Marc Ribas s'aventura amb un nou local a Barcelona: «Tradició, qualitat i memòria»
-
Societat
Nou front a Rodalies: com t'afecta la vaga de maquinistes?
-
Societat
Dret a la vaga i dret al canvi
