El jutge ha ordenat presó per la veïna de Lleida de 57 anys acusada de matar l'home de 93 anys que va aparèixer mort a casa seva, a Lleida, el passat diumenge, per la seva presumpta participació en l'homicidi.
L'acusada no ha volgut declarar aquest migdia davant del jutge i s'ha limitat a ratificar el que va dir en una declaració anterior en què nega qualsevol implicació en els fets. Segons el seu advocat, Joan Argilés, la dona va pujar a casa de la víctima perquè l'home li va demanar si podia netejar-li el pis.
Argilés considera que la investigació està encara "a les beceroles" ja que no existeix cap mòbil i encara han d'analitzar si hi ha empremtes de la seva clienta a l'arma homicida.
Presó per la dona acusada de matar un avi de 93 anys
Ha negat els fets davant del jutge i el seu advocat explica que només va pujar a netejar el pis
ARA A PORTADA
Publicat el 10 d’agost de 2013 a les 14:05
Et pot interessar
-
Societat Un miler de persones protesten a Barcelona contra l'ampliació de l'aeroport: «Aconseguirem que no tiri endavant»
-
Societat Què és la meningitis vírica, la infecció que pateix Aitana Bonmatí?
-
Societat Àngels Esteller deixa l'acta de regidora del PP a Barcelona per centrar-se al Parlament
-
Societat El temps del cap de setmana del 28 i 29 de juny: comença l'onada de calor
-
Societat Un infant ferit en esfondrar-se part del sostre d'una guarderia a Barcelona
-
Societat Totes les banderes LGTBIQ+ i el que signifiquen: les coneixes?