El jutge ha ordenat presó per la veïna de Lleida de 57 anys acusada de matar l'home de 93 anys que va aparèixer mort a casa seva, a Lleida, el passat diumenge, per la seva presumpta participació en l'homicidi.
L'acusada no ha volgut declarar aquest migdia davant del jutge i s'ha limitat a ratificar el que va dir en una declaració anterior en què nega qualsevol implicació en els fets. Segons el seu advocat, Joan Argilés, la dona va pujar a casa de la víctima perquè l'home li va demanar si podia netejar-li el pis.
Argilés considera que la investigació està encara "a les beceroles" ja que no existeix cap mòbil i encara han d'analitzar si hi ha empremtes de la seva clienta a l'arma homicida.
Presó per la dona acusada de matar un avi de 93 anys
Ha negat els fets davant del jutge i el seu advocat explica que només va pujar a netejar el pis
ARA A PORTADA
Publicat el 10 d’agost de 2013 a les 14:05
Et pot interessar
-
Societat Barcelona commemora els 20 anys de l’aprovació del matrimoni igualitari: «L'Orgull no caduca»
-
Societat El temps del cap de setmana del 19 i 20 de juliol: núvols i baixada de temperatures
-
Societat Es recupera la circulació a l'AP-7 després de retencions per accidents
-
Societat La Generalitat incentiva amb un plus l’ús del català als jutjats
-
Societat Prohibit el bany en tres platges catalanes per la qualitat de l'aigua
-
Societat Catalanofòbia en un bar de Barcelona: «Res de català, no m'agrada»