La jutgessa de guàrdia de Rubí ha acordat aquest diumenge presó provisional comunicada i sense fiança per a l'home detingut per matar presumptament la seva parella a Castellbisbal. La causa judicial està oberta per homicidi.
Els fets van passar aquest dijous al voltant de les onze de la nit, quan el suposat autor dels fets, de 52 anys i veí del municipi, hauria matat la seva dona. Els Mossos d'Esquadra de la Divisió d'Investigació Criminal de la Regió Policial Metropolitana Nord van fer-se càrrec de la investigació per esclarir els fets.
L'home, veí de Castellbisbal, va quedar detingut dijous com a presumpte autor dels fets. Els Mossos d'Esquadra de la Divisió d'Investigació Criminal de la Regió Policial Metropolitana Nord s'han fet càrrec de la investigació per esclarir els fets.
Presó provisional sense fiança per a l'home acusat de matar la seva parella a Castellbisbal
La causa judicial està oberta per homicidi
Ara a portada
Publicat el 03 de novembre de 2019 a les 16:45
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dijous 24 d'abril: es manté l'ambient assolellat
-
Societat Multes de fins a 250 euros per fer servir el mòbil amb volum al transport públic de Portugal
-
Societat Tanca un històric col·legi català amb 106 anys d'història
-
Societat Revilla considera que el rei emèrit podria recuperar el seu prestigi «portant els diners a Espanya»