El magistrat del jutjat d'instrucció número 7 de Barcelona ha acordat enviar a presó provisional sota fiança de 10.000 euros un dels acusats de violar una noia a la platja del Somorrostro de Barcelona el dijous a la matinada. El segon detingut ha estat alliberat ja que la víctima no l'ha reconegut, encara que continua investigat pels fets.
Els dos acusats, de 22 anys i de nacionalitat suïssa, van ser detinguts per la Guàrdia Urbana a una discoteca del Front Marítim després que amics de la víctima els alertessin. Segons fonts pròximes al cas, els dos detinguts haurien conegut la víctima al centre d'oci nocturn, on ja l'haurien intentat forçar als lavabos, abans de violar-la a la platja.
Els responsables de seguretat van fer fora els dos joves del local i la Guàrdia Urbana els va detenir. La causa continua oberta per delicte d'agressió sexual.
Presó sota fiança per a un dels acusats de violar una noia a la platja del Somorrostro de Barcelona
El segon denunciat ha quedat en llibertat però continua investigat pels fets
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de juliol de 2019 a
les 15:47
Et pot interessar
-
Societat
Prop de 40.000 persones es manifesten contra Pedro Sánchez a Madrid
-
Societat
«Els rics també maten»: així ha viscut l'Upper Diagonal la caiguda de Jonathan Andic
-
Societat
S'incendia un autobús a la C-31 a Badalona
-
Societat
Barcelona ja frega les 7.000 llicències de terrasses de bars i restaurants
-
Societat
El mòbil que li haurien robat a Jonathan Andic a l'Equador mai va donar cap senyal al país sud-americà
-
Societat
Què són (i què no) les Esglésies dels miracles en directe que s’estenen per Catalunya?
