Pro-activa obre un expedient per aclarir el cas de catalanofòbia a la platja de Palamós

L'empresa assegura que el menor va ser atès al lloc de socors, que és on es fan "totes les atencions sanitàries"

Publicat el 11 de juliol de 2016 a les 20:05
L'empresa Pro-activa, responsable dels socorristes de la platja la Fosca de Palamós, ha emès un comunicat en resposta a la denúncia d'un cas de catalanofòbia que ha fet una veïna de Taradell (Osona).

L'empresa ha declarat que ha obert un expedient per aclarir el cas -un treballador s'hauria negat a atendre la mare del nen perquè se li va dirigir en català-. Tanmateix, afegeix que el menor sí que va ser atès, però al lloc de socors de la platja que és on es fan "totes les atencions sanitàries".  També afirmen que mai fan cures a la cadira dels socorristes, ja que "no és un espai sanitari". Finalment, han promès fer un comunicat més llarg aclarint els fets.

L'Ajuntament de Palamós també ha reaccionat i ha demanat una reunió amb l'empresa per demanar que hi hagi sempre una persona que parli el català a la platja per evitar mal entesos, segons informa l'AraGirona.