L'Ajuntament de Barcelona, la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona i la Fundació Barcelona Promoció han acordat proposar Marian Muro com a nova directora del Consorci Turisme de Barcelona en el proper Consell General de l'entitat, que s'ha de celebrar el dia 27 de febrer. Marian Muro es convertirà així en la primera dona al capdavant d'aquesta entitat.
Muro és advocada, especialitzada en Dret d'Associacions i Dret de Turisme, i té coneixement del funcionament tant de les institucions públiques com de l'entorn empresarial. Ha treballat desenvolupant tasques de gestió i de desenvolupament de productes. També va ser directora general de Turisme de la Generalitat del 2011 al 2016.
El primer tinent d'alcaldia, Jaume Collboni, ha volgut destacar el "consens" dels integrants del consorci a l'hora de triar la candidata, que esdevindrà la primera dona al capdavant de la institució.
Muro va ser directora general de Turisme de la Generalitat entre els anys 2011 i 2016, i com a tal va impulsar la col·laboració público-privada en virtut de la qual es va crear l'Impost sobre Estances en Establiments Turístics o la regularització de més de 290.000 places en habitatge d'ús turístic en el conjunt de Catalunya, segons s'indica des del consorci.
Des del 2016 ha estat la directora general del Grup Julià, especialitzada en transport de viatgers i serveis turístics, i entre el 1996 i el 2011 va ser gerent de l'Associació Catalana d'Agències de Viatges.
Proposen Marian Muro com a nova directora general de Turisme de Barcelona
És advocada especialitzada en turisme i va ser directora general de Turisme de la Generalitat del 2011 al 2016
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de febrer de 2020 a les 18:17
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 21 de novembre: alerta per neu i vent a cinc comarques
-
Societat
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Societat
Barcelona preveu iniciar a finals del 2027 les obres per recuperar el Tramvia Blau
-
Societat
Els Mossos interroguen les germanes i la psicoterapeuta de Jonathan Andic
-
Societat
El Meteocat activa alertes a nou comarques per neu, vent i mal estat de la mar
-
Societat
El 30% de les europees majors de 15 anys patiran violència de gènere, segons l’OMS
