Protecció Civil ha decidit desactivar el Pla Sismicat després de la reunió que s'ha realitzat aquesta tarda a Tortosa, a la seu de la delegació de Govern a les Terres de l'Ebre. La desactivació obeeix a la tendència a la baixa, pel que fa a freqüència i magnitud, dels moviments sísmics vinculats al projecte Castor ja que durant sis dies consecutius no s’ha registrat cap sisme i avui només s’ha registrat un, de magnitud inferior a dos graus de l'escala de Richter.
Cal recordar que el pla estava activat des del passat 3 d'octubre de manera preventiva per fer un seguiment més exhaustiu del fenomen sísmic que s’havia manifestat a la costa ebrenca.
Protecció Civil desactiva el Pla Sismicat
Societat
En sis dies només s'ha registrat un petit terratrèmol inferior a dos graus a l'escala de Richter
ARA A PORTADA
-
Societat Un error humà, la hipòtesi principal de l'accident de tren que ha causat almenys 68 morts a Toledo Neus Climent
-
Societat Sánchez promet «arribar fins al final» per esclarir les causes de l'accident mortal de Toledo Oriol March
-
-
-
Societat Mor l'exministra del PP Fátima Báñez, una de les passatgeres del tren accidentat Gerard Mira
Publicat el
29 d’octubre de 2013 a
les 17:46
Et pot interessar
-
Societat
Marc Rodrigo, neuròleg, alerta sobre l’ictus entre els joves: «Les conseqüències poden ser pitjors»
-
Societat Sindicats i AEC ratifiquen la voluntat dels docents: així queda el calendari de vagues
-
Societat
Les bates blanques prenen el carrer en el primer dia de vaga indefinida
-
Societat
L'accident a l'alta velocitat a Toledo, en directe: balanç de morts i reaccions
-
Societat
Almenys 68 morts pel xoc de dos trens d'alta velocitat a Toledo
-
Societat
Salut veu legítimes les reivindicacions mèdiques però defensa que ja treballen en la millora i que hi ha temes estatals
