Els Mossos d'Esquadra van detenir el 19 de desembre quatre joves com a presumptes autors d'un delicte d'agressió sexual i d'un delicte d'odi i discriminació. La investigació es va iniciar amb la denúncia d'una dona que havia patit abusos sexuals i lesions de caràcter lleu i insults xenòfobs per part d'un grup de joves quan s'adreçava al seu lloc de treball.
Els agents van detenir quatre nois, van identificar-ne un cinquè que està en un centre penitenciari i, pel que fa al sisè, menor d'edat, se n'ha informat la Fiscalia de Menors. Els detinguts, de nacionalitat marroquina, van passar a disposició judicial aquest divendres i el jutge instructor va decretar llibertat amb càrrecs per tots quatre.
La investigació es va iniciar amb la denúncia de la dona, el 10 de desembre, que va relatar que havia patit abusos sexuals, cap a les 21.30 hores, a la via pública a Vilanova i la Geltrú. A més a més, la víctima també havia patit lesions de caràcter lleu i insults xenòfobs per part d'un grup de joves quan s'adreçava al seu lloc de treball.
Els detinguts tenen edats compreses entre els 19 i els 38 anys, són veïns de Vilanova i la Geltrú. Un dels participants identificats en l'agressió es troba actualment ingressat en un centre penitenciari de Barcelona.
Quatre detinguts per agredir sexualment i insultar una dona a Vilanova i la Geltrú
El grup estava format per dos joves més, un d'ells ha estat identificat pels Mossos i l'altre és menor d'edat
ARA A PORTADA
-
-
El Govern mobilitzarà 3.300 milions d'euros en sis anys per accelerar les «infraestructures estratègiques» Oriol March | Bernat Surroca Albet
-
-
Espanya i Polònia festegen al Cercle davant l'«amenaça permanent» de Rússia i l'extrema dreta Pep Martí i Vallverdú
-
Les exigències de Gabriel Rufián fan aflorar les tensions al grup d'ERC al Congrés Lluís Girona Boffi
Publicat el
23 de desembre de 2017 a
les 16:21
Et pot interessar
-
Societat
El Govern tira de símbols i cultura popular per l'espot de benvinguda a Lleó XIV
-
Societat
El sindicat de Mossos USPAC xifra en 28 els tirotejos a Catalunya des de principi d'any
-
Societat
En marxa la consulta mentre els docents continuen amb les mobilitzacions
-
Societat
Far universal
-
Societat
I tan lleidatans que es volen
-
Societat
Els migrants «estan més sans» però van més a urgències que els nascuts a l'Estat, segons Sanitat
