Quatre encaputxats van assaltar la matinada de divendres a dissabte l'oficina d'Ibercaja a Gimenells (Segrià) i van emportar-se diversos centenars d'euros. Segons han confirmat els Mossos d'Esquadra , els fets es van perpretar a les tres de la matinada. Els lladres haurien forçat la porta de la sucursal per accedir al caixer automàtic. Un cop a l'interior, l'haurien obert per la part posterior.
Segons sembla, els atracadors haurien destrossat l'alarma de l'oficina abans que emetés el so que hauria despertat els veïns. Els lladres van escapar-se en un cotxe que els esperava als voltants del banc. Els mateixos veïns que van presenciar els fets van avisar la polícia, que no va poder intervenir.Aquest és el segon robatori a un banc a les comarques de Ponent després de l'assalt frustrat a una entitat de Vilanova de Bellpuig el passat mes de maig.
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de juny de 2010 a
les 18:31
Et pot interessar
-
Societat
Collboni contra els creuers
-
Societat
Més de 200 professors critiquen la política de personal de la UB per «anar en detriment del talent i l’excel·lència»
-
Societat
Catalunya Nord votarà entre «Pirineus Catalans» i «Pirineus Mediterranis» en la consulta sobre el canvi de nom
-
Societat
Així canviarà Barcelona durant el Tour: dels talls de carrer a suar per aconseguir tantes tanques
-
Societat
L'R4, interrompuda temporalment entre Cerdanyola del Vallès i Sabadell Sud per un incendi prop de les vies
-
Societat Catalunya lidera les llistes d’espera en dependència amb més de 80.000 persones
