Hores després de l'atemptat a Barcelona, els Mossos d'Esquadra i els Serveis d'Emergències han informat del desplegament d'un ampli dispositiu policial a Cambrils. Quatre persones han mort en l'operació antiterrorista desplegada al municipi. Segons fonts oficials consultades per NacióDigital, els quatre morts serien presumptes terroristes que pretenien atemptar. Els Mossos han confirmat que han abatut els presumptes autors de l'acció.
Treballem amb la hipòtesi que els fets de Cambrils responen a un atac terrorista. Hem abatut els presumptes autors.
— Mossos (@mossos) August 17, 2017
A la zona marítima de Cambrils s'han escoltat trets passada la una de la matinada. En el tiroteig, els agents haurien abatut els sospitosos, tot i que no es descarta que hi hagués una cinquena persona ferida. Els Mossos han treballat amb la hipòtesi que els presumptes atacants duien cinturons amb explosius.Tiroteo en #Cambrils España
— Juan Dorrego (@dorrego_juan) August 18, 2017
4 terroristas abatidos pic.twitter.com/F6bAjT8F04
Els cossos de seguretat i els serveis d'emergències han demanat a la població que eviti sortir al carrer i que es tanqui a casa. Fonts d'Interior han explicat a aquest diari que els Mossos intentaven impedir un altre atemptat.
Operatiu policial en marxa a Cambrils per possible atemptat terrorista.
— Mossos (@mossos) August 17, 2017
URGENT
— 112 (@112) August 17, 2017
PER OPERATIU POLICIAL A #Cambrils demanem evitin sortir al carrer. Tanqueu-vos a casa