Quatre nens han quedat ferits lleument per intoxicació de clor aquest dilluns a la tarda en una piscina d'un càmping al Vendrell, segons han informat els Bombers de la Generalitat. L'incident s'ha produït al voltant d'un quart de sis de la tarda quan s'ha espatllat el sistema de subministrament de clor en una piscina d'un càmping, situat a l'avinguda Sanatori, que ha provocat una dosi excessiva de clor barrejat amb l'aigua. Com a conseqüència, quatre nens que es trobaven a prop dels fets han inhalat el gas que ha desprès el clor i han patit una intoxicació lleu. Tots quatre han estat traslladats a l'Hospital del Vendrell.
Fins al lloc de l'incident s'hi ha desplaçat quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
ARA A PORTADA
-
Societat Més atenció a la diversitat i reforços per a les direccions: les novetats del retorn a l'escola Gerard Mira
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
28 de juliol de 2014 a
les 18:10
Et pot interessar
-
Societat
La Universitat de Barcelona pateix un atac informàtic a les portes de l'inici de curs
-
Societat
Els Mossos sospiten que la terapeuta dels Andic va fer la ruta de Montserrat 14 dies abans de la mort d'Isak
-
Societat Un robatori de cable provoca retards de 15 minuts en l’alta velocitat entre Barcelona i Madrid
-
Societat
La Generalitat no sap quants pisos protegits a Catalunya són de propietat i quants de lloguer
-
Societat
Sant Fèlix viu una diada històrica i veu descarregar el primer pilar de 9 amb folre, manilles i puntals
-
Societat
Més pressió després de tres mesos de vaga: per què dimarts poden tancar totes les biblioteques de Barcelona?
