La calor ha arribat per quedar-se i, amb ella, es comencen a generar males olors a casa. Els cubells de la brossa, el bany o els sabaters són alguns dels racons que sempre ens comporten problemes amb l'arribada de la calor. I és que, tot i que les sabates estiguin netes, si s'acumulen en un espai tancat és habitual que també s'hi acumuli l'olor desagradable.
Això, però, té remei. Hi ha alguns trucs casolans molt senzills que ajuden a eliminar la pudor dels sabaters. Te'n presentem quatre de fàcils:
1. El bicarbonat. Aquest producte té la capacitat d'absorbir les pudors, així que és tan senzill com empolsimar els prestatges i calaixos del sabater amb bicarbonat i deixar-ho durant aproximadament mitja hora. Després s'ha de retirar el bicarbonat amb un drap humit o aspiradora i llest.
2. Aigua i vinagre. El vinagre blanc és també ideal per netejar superfícies i combatre males olors. Així, només s'han de treure les sabates i netejar l'interior del sabater amb vinagre blanc dissolt en aigua i deixar-ho ventilar abans de tornar a posar les sabates.
3. Olis essencials. En aquest cas, s'ha de barrejar unes gotes d'oli essencial amb aigua i utilitzar-ho com un ambientador natural. Això sí, compte amb les sabates de pell o de materials que es puguin tacar.
4. Pòlvores de talc. Aquest producte s'aplica a les sabates just quan te les treus. Així s'absorvirà la pudor i la suor i humitats que hi pugui haver a l'interior, fet que farà que no se n'acumuli tanta a dins del sabater.
[noticiadiari]2/221521[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/221517[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/221511[/noticiadiari]
Quatre trucs fàcils perquè els sabaters no facin pudor
Societat
Amb l'arribada de la calor, també arriben les males olors a casa
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de juny de 2021 a
les 13:15
Et pot interessar
-
Societat
Un jove en estat crític després de precipitar-se per un balcó al Raval fugint dels Mossos
-
Societat El català, també a dalt de l'autobús
-
Societat
«Els gats són els meus mestres»
-
Societat
Investiguen la mort d'un home en una galeria de tir de l'Hospitalet de Llobregat
-
Societat
El Govern impulsa un bessó digital de les autopistes per millorar el trànsit
-
Societat
Plater, lobbies energètics, partits polítics i nimbys
