Reanimen un nadó d'un any i mig que no respirava durant la nit de Nadal

Els agents de la policia espanyola van trobar-se el pare intentant demanar auxili en un carrer de Madrid

  • Un vehicle de la Policia Nacional. -
Publicat el 25 de desembre de 2020 a les 18:03
Diversos agents de la policia espanyola van salvar durant la matinada de la nit de Nadal a Madrid a un nadó d'un any i mig d'edat que no respirava a l'practicar-li maniobres de reanimació cardiopulmonar.

Segons
han informat a Europa Press fonts de la Direcció Superior de la Policia de Madrid, els fets es van produir al voltant de la mitjanit a la porta de la Comissaria de Vila de Vallecas, a la ciutat de Madrid, quan va apreciar un cotxe a tota velocitat en el qual viatjava un pare amb el seu nadó que no respirava i sol·licitava auxili dels agents.

Després que els policies que es trobaven presents en l'instant comprovés que el nadó, d'un any i mig d'edat, havia entrat en parada, van procedir a practicar-li maniobres de reanimació cardiopulmonar que van permetre la recuperació de l'infant. Posteriorment, un cop realitzada la reanimació, efectius sanitaris van traslladar a el nadó de la Comissaria a l'Hospital Gregorio Marañón.