Els Mossos d'Esquadra investiguen l'atac contra dos caixers automàtics aquesta passada matinada a Santa Coloma de Gramenet (Barcelonès) i al barri de Sarrià de Barcelona. Els dos caixers automàtics són de l'entitat Bankinter i han estat rebentats amb algun tipus de material explosiu, provocant també greus danys als vidres exteriors d'ambdues sucursals.
El primer atac s'ha produït cap a les 04.30 hores d'aquest dissabte a la Rambla de Sant Sebastià de Santa Coloma i, una hora més tard, un segon atac al caixer ubicat a la cruïlla entre el passeig de la Reina Elisenda i el carrer Major de Sarrià, a Barcelona. Els Mossos investiguen els atacs com a possibles robatoris, però no ha transcendit si els lladres s'han endut cap botí econòmic.
[noticiadiari]2/235129[/noticiadiari]
"Ahir coneixíem les dades de delictes a la Barcelona de Colau-PSC, amb una mitjana de vuit furts cada hora i amb un increment del 80%. Avui despertem al barri de Sarrià amb aquest robatori al caixer d'una entitat bancària. Actuen amb total impunitat", ha denunciat el portaveu del PP a l'Ajuntament de Barcelona, Óscar Ramírez.
Rebenten amb explosius dos caixers automàtics a Barcelona
Els Mossos investiguen els atacs com a possibles robatoris, però desconeixen si els lladres s'han endut cap botí
- Detall d'un vehicle policial | Mossos d'Esquadra -
- | Mossos d'Esquadra
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de juny de 2022 a
les 16:18
Actualitzat el
04 de juny de 2022 a les
16:29
Et pot interessar
-
Societat
Collboni defensa «una tecnologia humanista i centrada en les persones» en la inauguració del MWC
-
Societat
El Mobile torna a esverar la mobilitat: avisos de noves trampes i amenaces de «bloqueig»
-
Societat
El Mobile, l'argument estrella del sector dels pisos turístics per evitar la desaparició: hi ha alternatives?
-
Societat
Almenys un ferit greu en un incendi en un bloc de pisos de Viladecans
-
Societat
Barcelona estrena unes lletres per fer-se fotos amb les millors vistes de la ciutat
-
Societat
Reobre el trànsit en sentit muntanya del túnel de la Rovira aquest dilluns
