La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització, amb una nau industrial a Torrelles de Foix (Alt Penedès), que havia arribat a distribuir 375 quilos de cocaïna. En l’operatiu, s’han detingut fins a sis persones: dues de nacionalitat veneçolana, dues italianes i les restants de nacionalitat espanyola. També s’han produït registres a un apartament de Sitges, com també les Illes Canàries.
La droga interceptada sortia de Veneçuela amb vaixell i feia escala al port de Santa Cruz de la Palma, des d’on es dirigia cap algun indret de la costa catalana. Un cop a terra, la droga era traslladada a la nau industrial de Torrelles de Foix per ser tractada químicament.
Degut a la forta olor dels productes utilitzats, la policia ha procedit al registre d la nau industrial, a més d’un hotel de Barcelona i apartament de Sitges, on es van decomissar 57,5 quilos de pasta de cocaïna, 1.050 litres de productes químics, eines de laboratori, dues pistoles, plaques de matrícula falses i 4.200 euros en metàl·lic.
Registren un apartament a Sitges per narcotràfic
La policia també ha fet detencions a Barcelona i les Illes Canàries | S’han intervingut 375 quilos de droga
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de gener de 2016 a les 15:27
Et pot interessar
-
Societat El judici contra el guàrdia urbà que va disparar un home sense sostre a Barcelona ja té data
-
Societat Red Eléctrica demana aplicar canvis «urgents» per evitar una nova apagada
-
Societat El temps d'aquest dijous 9 d'octubre: alerta per pluges intenses a 22 comarques
-
Societat Plataforma per la Llengua i sindicats educatius insten el Govern a recuperar les tres hores de català al batxillerat
-
Societat Els joves catalans creients són més practicants que la gent gran
-
Societat Més de 4.000 euros: el preu mitjà d'un servei funerari a Catalunya