Un vaixell pesquer anomenat Norai amb quatre tripulants ha hagut de ser remolcat fins a Roses (Alt Empordà) després que el motor de l'embarcació s'aturés. Els efectius de Salvament Marítim els han localitzat flotant a la deriva a dotze milles del Port de la Selva i la unitat Alnilam ha estat l'encarregada de remolcar-los fins a Cadaqués.
Un cop allà, una altra unitat anomenada Castor els ha portat fins a Roses. L'avís d'aquest incident l'han rebut els efectius de Salvament Marítim al voltant de les onze del matí. Cap dels quatre ocupants ha resultat ferit.
Remolquen fins a Roses un pesquer a la deriva
Salvament Marítim al rescat per una aturada del motor
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 23 d’agost de 2013 a les 14:54
Et pot interessar
-
Societat Mor el conductor d'una furgoneta a Martorell, en una sortida de via a l'AP-7
-
Societat Mor electrocutat un treballador de 41 anys a la Zona Franca
-
Societat El temps del cap de setmana del 26 i 27 d'abril: tornen les pluges
-
Societat Retards de fins a una hora i mitja a la línia d'alta velocitat Madrid – Barcelona per una avaria a l'Aragó