Renfe ha emès un comunicat aquest dilluns al vespre anunciant que continuarà oferint servei de bus entre Manresa i Sant Vicenç de Castellet malgrat haver anunciat que dimarts ja circularien trens per la línia, "a l'espera de finalitzar les investigacions obertes" per Adif i la companyia.
Tot i així, la decisió de no reprendre la circulació de trens per la línia R4 arriba després que els delegats de prevenció del sindicat SEMAF així com el Grup de la Comisió Tècnica Executiva el mateix sindicat hagin anunciat la paralització del servei entre les dues estacions davant el "risc greu o imminent" de repetir-se accidents com el del passat 8 de febrer a Castellgalí.
El comunicat sindicat també insistia en que mantindrien la paral·lització del servei fins que "no s'analitzin i solventin les deficiències de les actuals instal·lacions de seguretat".
Renfe paralitza el servei de tren entre Sant Vicenç i Manresa per l'amenaça dels sindicats
Societat
Els delegats de prevenció de riscs i el Grup de la Comisió Tècnica Executiva del SEMAF han anunciat la paralització del servei a la línia davant el "risc greu o imminent" de repetir-se accidents
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de febrer de 2019 a
les 23:25
Et pot interessar
-
Societat
Mor Ernest Sena, exdirector de l’Institut Català de Finances
-
Societat
Un nou terratrèmol torna a sacsejar Granada
-
Societat
Un atropellament a Rodalies interromp el servei entre Vilanova i Sitges
-
Societat
Barcelona desactiva el pla municipal per incendis després del foc de Collserola
-
Societat
L’ACVOT demana a les víctimes del 17-A que encara no han cobrat que contactin amb l’entitat
-
Societat
Els veïns de Gràcia denuncien l’incivisme amb la decoració dels carrers durant les festes
