Renfe ha emès un comunicat aquest dilluns al vespre anunciant que continuarà oferint servei de bus entre Manresa i Sant Vicenç de Castellet malgrat haver anunciat que dimarts ja circularien trens per la línia, "a l'espera de finalitzar les investigacions obertes" per Adif i la companyia.
Tot i així, la decisió de no reprendre la circulació de trens per la línia R4 arriba després que els delegats de prevenció del sindicat SEMAF així com el Grup de la Comisió Tècnica Executiva el mateix sindicat hagin anunciat la paralització del servei entre les dues estacions davant el "risc greu o imminent" de repetir-se accidents com el del passat 8 de febrer a Castellgalí.
El comunicat sindicat també insistia en que mantindrien la paral·lització del servei fins que "no s'analitzin i solventin les deficiències de les actuals instal·lacions de seguretat".
Renfe paralitza el servei de tren entre Sant Vicenç i Manresa per l'amenaça dels sindicats
Els delegats de prevenció de riscs i el Grup de la Comisió Tècnica Executiva del SEMAF han anunciat la paralització del servei a la línia davant el "risc greu o imminent" de repetir-se accidents
ARA A PORTADA
-
Catalunya té identificades des del 2021 les línies de tren més vulnerables al canvi climàtic Arnau Urgell i Vidal
-
El Govern mira de capejar la crisi amb un «acord de país» per «refundar» Rodalies Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
ERC demana a Paneque que el responsable de la nova Rodalies assumeixi també la gestió de Renfe Catalunya Bernat Surroca Albet
-
-
Denúncia a la Fiscalia per despeses indegudes d’Irene Pardo, dirigent del PP català Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 11 de febrer de 2019 a les 23:25
Et pot interessar
-
Societat
Indignació davant de la seu de Junts pel vot que va fer caure l'escut social contra els desnonaments
-
Societat
Drets Socials acaba el reallotjament del B9 i es prepara per atendre 5.000 persones sense llar
-
Societat
Barcelona destinarà 200 milions d'euros al manteniment i la transformació de l'espai públic el 2026
-
Societat
El personal educatiu, a la vaga aquest dijous: denuncien «menyspreu» i «manca de resposta» del Departament
-
Societat
Barcelona s'ofega amb el reallotjament de famílies desnonades: l'Ajuntament comunica que no té més places a pensions
-
Societat
R3: la línia amb neu que no té màquina per treure-la
