El Túnel del Bruc ha quedat reobert al trànsit aquest diumenge passades les dues de la tarda després que s'hagi pogut retirar el camió que ha fet la tisora.
L'accident, que ha tingut lloc a un quart de dotze del matí al punt quilomètric 565 de l'A-2 en sentit Barcelona, no ha provocat ferits ni ha hagut cap vessament de la càrrega ja que la cisterna estava buida. El sinistre, però, ha obligat a desviar els vehicles per la N-IIz.
Tres dotacions dels Bombers s'han desplaçat al lloc dels fets.
Reobren el Túnel del Bruc després de retirar el camió que ha fet la tisora
L'accident no ha provocat ferits
ARA A PORTADA
Publicat el
11 d’agost de 2019 a
les 13:43
Et pot interessar
-
Societat
Alerta alimentària per salmonel·la en un fuet venut a Catalunya
-
Societat
Suspesa la circulació de la línia R3 de Rodalies per un incendi proper a la via a Granollers-Canovelles
-
Societat
La guia pràctica de Joan Anton Català per gaudir de l'«eclipsi del segle» a Catalunya
-
Societat
La flama del Canigó aviva les fogueres de tot Catalunya
-
Societat Mor un ciclista en un accident amb un turisme a l'N-340 a Pallejà
-
Societat
Comprovador: tots els premis del sorteig de la Grossa de Sant Joan 2026
