Els bombers d'Alacant han rescatat dos gossos que han trobat inconscients a l'interior d'un habitatge incendiat al municipi de Torrevella. Segons ha informat el cos d'emergències, diversos efectius es van desplaçar divendres en respondre una trucada de diversos veïns per un edifici en flames. A dins van trobar una persona, a la que van rescatar.
Després de finalitzar les tasques d'extinció del foc, els bombers van comprovar que no hi havia cap persona a l'interior de l'habitatge, però van trobar dos gossos en estat inconscient per inhalació de fum. Els bombers els van subministrar oxigen i els dos animals es van despertar. Ara seran posats a disposició de les autoritats animalistes pertinents per la seva millora de salut.
[plantillavirals]
Rescaten dos gossos trobats inconscients en un habitatge incendiat a Alacant
Els bombers van rescatar primer una dona de l'edifici en flames

- Els dos gossos rescatats, a Torrevella -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’agost de 2023 a les 17:22
Et pot interessar
-
Societat La compravenda d'habitatge supera xifres del 2007 i la concessió d'hipoteques augmenta un 25%
-
Societat Dos boletaires desapareguts en 24 hores: un al Pallars Jussà i l'altre al Ripollès
-
Societat Tallada la circulació de l'R3 entre Ripoll i Ribes per una esllavissada
-
Societat Un xoc entre dos autobusos a la B-23 a Sant Feliu de Llobregat provoca 14 quilòmetres de retencions
-
Societat El temps d'aquest dijous 25 de setembre: avís per pluges al litoral
-
Societat Els vigilants del metro de Barcelona en vaga denuncien una "situació insostenible" i diuen que estan "desemparats"