Els Bombers de la Generalitat han rescatat aquest dissabte dues dones de mitjana edat que s'havien accidentat al Parc Nacional d'Aigüestortes, a la comarca de l'Alt Urgell, i al Parc Natural del Montseny, al Valles Oriental.
L'avís del primer accident s'ha rebut a les 10.03 hores a tocar de l'estany d'Obago, dins el terme de Naut Aran. Una dona de 54 anys que anava en un grup de cinc persones ha patit una forta caiguda i s'ha trencat una cama. Dues dotacions terrestres i l'helicòpter dels Bombers -amb GRAE i GEM- han evacuat l'afectada a l'Hospital de Vielha.
L'avís de l'altre sinistre s'ha rebut pels voltants de les 14.30 hores al pantà de Santa Fe de Montseny, a la comarca del Vallès Oriental. Una dona de 52 anys ha patit una caiguda d'uns dos metres i ha sofert diverses contusions. Dues dotacions terrestres i l'helicòpter dels Bombers -amb GRAE i GEM- l'han evacuat a l'Hospital de Mataró.
Rescaten dues excursionistes accidentades al Parc d'Aigüestortes i al Montseny
Una de les afectades s'ha trencat la cama a tocar de l'estany d'Obago i l'altra ha patit un traumatisme al pantà de Santa Fe
ARA A PORTADA
Publicat el 01 d’agost de 2015 a les 16:39
Et pot interessar
-
Societat Prohibit el bany en tres platges de Barcelona per la qualitat de l'aigua
-
Societat Catalanofòbia en un bar de Barcelona: «Res de català, no m'agrada»
-
Societat Jordi Puigdevall, prior de Montserrat: «La visita dels reis va crear tensió, però la nostra màxima és acollir tothom»
-
Societat Quins són els impostos que generen més frau fiscal?
-
Societat Una «Kiss Cam» descobreix la infidelitat d'un reconegut empresari en un concert de Coldplay
-
Societat La població menor de 16 anys cau per sota del 15% a Catalunya