Els Bombers de la Generalitat han rescatat aquest dissabte dues dones de mitjana edat que s'havien accidentat al Parc Nacional d'Aigüestortes, a la comarca de l'Alt Urgell, i al Parc Natural del Montseny, al Valles Oriental.
L'avís del primer accident s'ha rebut a les 10.03 hores a tocar de l'estany d'Obago, dins el terme de Naut Aran. Una dona de 54 anys que anava en un grup de cinc persones ha patit una forta caiguda i s'ha trencat una cama. Dues dotacions terrestres i l'helicòpter dels Bombers -amb GRAE i GEM- han evacuat l'afectada a l'Hospital de Vielha.
L'avís de l'altre sinistre s'ha rebut pels voltants de les 14.30 hores al pantà de Santa Fe de Montseny, a la comarca del Vallès Oriental. Una dona de 52 anys ha patit una caiguda d'uns dos metres i ha sofert diverses contusions. Dues dotacions terrestres i l'helicòpter dels Bombers -amb GRAE i GEM- l'han evacuat a l'Hospital de Mataró.
Rescaten dues excursionistes accidentades al Parc d'Aigüestortes i al Montseny
Una de les afectades s'ha trencat la cama a tocar de l'estany d'Obago i l'altra ha patit un traumatisme al pantà de Santa Fe
ARA A PORTADA
Publicat el
01 d’agost de 2015 a
les 16:39
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona descobreix una placa en memòria de Carmen de Mairena
-
Societat
Plataforma per la Llengua reclama l'etiquetatge en català d'Aneto: «No ha entès l'arrelament»
-
Societat
Enxampen un taxi sense llicència ni assegurança, ITV caducada i el conductor dona positiu en drogues
-
Societat
«La llum neix del dolor»
-
Societat
Ferrocarrils crea un passaport amb descomptes per viatjar amb trens turístics de Catalunya
-
Societat
Els Mossos detenen 87 persones amb gairebé 300 antecedents acumulats en un dispositiu a Barcelona
