Un home ha resultat ferit greu en caure des d’uns 15 metres d’alçada mentre practicava escalada amb gel amb dos companys més a les “roques negres” de la presa de Cavallers, a la Vall de Boí (Alta Ribagorça), segons han informat Bombers de la Generalitat.
L’avís de l’accident s’ha rebut a les 09.16 hores d’aquest matí i s’han mobilitzat fins al lloc els efectius del Grup d’Actuacions Especials (GRAE) dels Bombers de la Generalitat amb un helicòpter i una dotació terrestre de suport per tal de dur a terme el rescat.
Un cop allà, el grup de rescat dels bombers ha estabilitzat i realitzat les maniobres d’evacuació del ferit des del peu de la via a on es trobava fins al pàrquing de la presa de cavallers on l’esperava l’helicòpter medicalitzat per fer el trasllat.
El ferit, que ha estat evacuat a l’Hospital Arnau de Vilanova de Lleida, és veí de Sabadell i té 39 anys.
ARA A PORTADA
-
El Govern preveu la reobertura total de Rodalies a principis de la setmana vinent Bernat Surroca Albet
-
-
-
Junts planteja «reordenar» el sistema d'ajudes per fomentar «l'autonomia i no la dependència» Lluís Girona Boffi
-
La Moncloa esquiva l'autocrítica per la debacle a l'Aragó i apunta al PP: «És el llevaneus de Vox» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
05 de gener de 2011 a
les 12:54
Et pot interessar
-
Societat
Robatori de pel·lícula a una Vall de Núria coberta per la neu
-
Societat
La segona proposta del PDUM contempla més de 160.000 nous habitatges a l'àrea metropolitana
-
Societat
Collboni desallotja l'assentament més gran de Barcelona sense alternatives suficients i amb policia espanyola
-
Societat
El metro i el bus de Barcelona baten rècords històrics el 2025 i superen els 709 milions de viatgers, segons l'INE
-
Societat
Feina nova, vida nova: es busquen treballadors al poble més alt de Catalunya
-
Societat
Dispositiu policial a l'àrea de Barcelona i el Penedès contra una banda transnacional implicada en el tràfic d'haixix
